tirsdag den 28. januar 2014

Tirsdags workout




Idag har jeg trænet IGENNEM! Efter min træning igår har jeg faktisk slet intet kunnet mærke. Jeg strækker selvfølgelig også altid godt ud (det er vigtigt at sørge for!), men har ikke engang kunne mærke en lille ømhed i musklerne eller noget - kun lige på bagsiden af skuldrene, men jeg har også fået tungere vægte nu. Jeg trænede mave, lår og lidt arme igår og det var da en ok træning, men jeg blev frygtelig svimmel af alt det ned på gulvet og op igen. Så idag sørgede jeg for at drikke en hel masse vand inden og under træningen også selvom jeg ikke følte, det var nødvendigt alle gangene og WUH! Sikke en træning det blev til idag.

Det var en full body work out - eller det blev det til, da jeg selv sammensatte træningen - dog med største fokus på mave (især waistline), ryg, arme, lår og baller. Dertil fulgte naturligvis en masse dejlig udstrækning!

Til inspiration kan jeg henvise til lidt videoer fra Karena og Katrina:
- Super hård men super god arm- og mave-workout
- Hurtig og effektiv arm-routine
- Mave-træning til det brænder
- Balle-workout til at overskue ;)
- Inderlår- og balle-træning til at overkomme



Og tjek så lige de to smukke kvinder Karena og Katrina bag videoerne. De er fyldt med energi og er super motivation for os ikke-totalt-fit-og-pumpede!

Men hvad er mine mål egentligt med træningen er der måske mange af jer, der tænker over. Jeg vil som sådan ikke tabe mig og trænger ikke til det, synes jeg ikke. Det er ikke kg, der driver værket. Jeg får det bedre af at træne og det holder min krop igang og giver mig overskud. Jeg føler mig alletiders ovenpå en effektiv workout som idag, hvor det næsten ikke er til at drive sig selv ud under bruseren, fordi man er så træt i musklerne, at de ryster ved mindste bevægelse! Ja, det lyder tosset og ironisk, men det er virkelig bare det bedste at gennemføre og det giver et ordentligt boost.

Derudover håber jeg selvfølgelig på, at kunne opbygge noget muskelmasse og fintone kroppen noget mere. Jeg har en slank mave, men ønsker at komme lovehandles mere til livs (selvom de bestemt ikke er slemme), tone mavemusklerne og gøre maven mere flad, få opbygget nogle brystmuskler (synes ikke rigtig jeg har nogle), mere muskelmasse på armene, få løftet ballerne og få noget mere apple-shape, trimmet lårene og gerne tabe et par cm i fedt om lårene (vil, måske modsat mange, ikke opnå store muskuløse lår) og så skal min ryg stabiliseres noget bedre (den har jeg jo en del problemer med). Så det er sådan set mine mål og jeg synes selv, jeg er godt på vej!

Hvad med jer? Hvordan træner i og hvad er jeres formål?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar