mandag den 19. maj 2014

Træning og karneval lige om hjørnet

Hej allesammen,

Jeg håber, I har nydt weekenden og er fulde af energi og friske på en dejlig ny uge. For mit vedkommende er det en uge, jeg har set meget frem til. Vi har fået færdigskrevet vores projekt og nu afleveret det - det skal selvfølgelig også fejres med de skønne medstuderende og så er der en uges 'ferie', inden den næste eksamen begynder. Sidst men ikke mindst så der er også karneval i weekenden og jeg glæder mig super meget! Trods alt arbejdet med en stridighed i vennekredsen, aflysninger og uenighed omkring udklædning, så bliver det en skøn dag, som jeg ser rigtig meget frem til! Som I nok kan gætte så bliver ugen en herlig blanding af rigtig travlt og flere hele fridage, så det er jo dejligt - Men der skal planlægges. Derfor har den også stået på den helt store træningsomgang idag, der som I kan se, er noget anderledes end mit normale splitprogram og som jeg normalt anbefaler. Men eftersom jeg ikke får tid til træning imorgen (bortset fra cardio på en 15-20 km. på cyklen) så måtte der jo ske lidt idag.

Hvis I mangler lidt inspiration, så er der en masse gode øvelser at finde i disse work-outs:
Dagens træning:
Allround: baller, mave + arme
Arme + mave
Baller
Siderne
Inderlår
Triathlon udstrækning


Nåh, Karneval!
Skal I med? Hvad skal I være? Hvem skal I følges med? Hvor hopper I på paraden? Skal I i Kildeparken?
Kommenter herunder og fortæl, fortæl, fortæl! :)

Jeg har planer om at lave et inspirationsindlæg, til alle os der endnu ikke har fundet det helt rigtige kostume, med flotte kostumer og hvordan man får fingrene i dem - og I er mere en velkommen til at kommentere og bidrage med jeres synspunkter, ideer og erfaringer :)










2 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog, du har! Har du lyst til at følges? Tag et kig forbi min blog www.kunsanne.blogspot.dk og vurder, om den er noget for dig!
    Jeg bor selv i Aalborg, og skal afsted med en masse venner til karneval. Det skal nok blive en succes som altid :D Vi hopper på optoget i vestbyen, og så tager vi bare dagen, som den kommer!

    God mandag til dig :-)

    SvarSlet
  2. Hej Sanne,
    Mange tak for de rosende ord! Jeg vil rigtig gerne følges :) Har added dig på Bloglovin! Din blog er også rigtig fin og det er altid interessant at læse med om andre fra Aalborg af.
    Det lyder spændende med karnevalet! Jeg har faktisk aldrig hoppet på ude fra Vestbyen (joiner altid ved Østre anlæg), men kunne forestille mig, at der også var en hel del på ude fra Vestbyen! :)

    SvarSlet