tirsdag den 3. juni 2014

Boliginspiration: Kontorstole

Sidder pt. midt i eksamensperioden, som mange andre, og dagdrømmer om alt muligt andet, end det jeg burde fokusere på. Kender I det? ;) Jeg har siddet og kigget lidt på lejligheder - overspringshandlinger! - og drømmer om at kæresten og jeg kan finde en større lejlighed, hvor jeg kan få et kontor. Det behøver ikke være så stort. Bare det er lyst og åbent. Jeg har allerede mange indretningsideer og vil rigtig gerne have et meget simpelt design, så der ikke kommer til at virke for rodet og uoverskueligt, når jeg sommetider skal sidde og skrive og læse i timevis. Jeg ville egentligt bare lige tjekke for at vise jer nogle af de kontorstole, jeg er lidt forelskede i og som jeg håber en dag skal pryde mit kommende kontor. Som I jo nok ved, er jeg en stor fan af Eames' design og det skal da også komme til udtryk på kontoret ;)

Jeg har jo altid været til det sorte, for at skabe noget kant, men jeg er så småt ved at blive mere og mere forelsket i hvid og jeg leger lidt med tanken om, at min kommende kontorstol skal være hvid og så med et hvidt bord, der evt. har sorte stålben. Hvad synes I? Stolene her er alle fundet inde på Lakelands hjemmeside, hvor jeg før har købt en lækker Dar-stol, og de har fantastisk mange lækre billige Charles Eames stole, der godt nok er replica men super smukke alligevel. Jeg er i hvertfald rigtig glad for den jeg købte der fra for en måneds tid siden :) I kan da evt. tage et kig rundt på siden og se; der er klart mange penge at spare i forhold til at købe orginalerne i Danmark. Jeg synes, det er helt rimeligt med en 400 kr. for en stol med det smukke design! 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar