mandag den 2. juni 2014

Challenges! Abs, arme og baller kommer på prøve!


Der er generelt ret stor uenighed indenfor træningsverdenen omkring de forskellige 30-day-challenges - hvorvidt det er godt eller ej. Sagen er, at musklerne har brug for restitutionstid og det er også derfor, at det anbefales, at man træner efter splitprogrammer, hvor en given muskelgruppe eks. trænes dag 1, en anden dag 2, en tredje dag 3 - for at så starte forfra igen. Dette er også den måde, hvorpå jeg normalt træner (som i nok ved ;)) og det er også, hvad jeg anser som værende den 'sundeste' måde. Men nu da disse challenges er så aktuelle på bl.a. Facebook - hvor alle 'tilmelder sig' diverse challenges, har jeg valgt at kaste mig ud i det og komme med min vurdering undervejs og til sidst. Som bloggens navn fremhæver; så handler det jo om at finde ud af, hvad der er bedst og det kan kun gøres ved teste det! Derfor har jeg valgt 3 af de mest populære challenges, som jeg vil give mig i kast med; Ab, Arm og Butt. Naturligvis vil jeg ikke udsætte mig selv for skade og hvis jeg vurderer, at træningen gøre mere skade end gavn, så stopper jeg naturligvis. 

Læs med og se om det er noget, der gavner eller om det er opreklameret ;) Hvad med jer? Har i prøvet nogle af de populære challenges og hvad synes I? 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar