søndag den 3. august 2014

Boliginspiration: Smukke hvide Eames

I kan godt se, at jeg er da bare nød til at få skiftet mine sorte stole ud med nogle smukke hvide Eames. Jeg elsker den hvide farve i sammenspil med træ, kobber og grå nuancer. Hvis jeg havde råd, så skulle hele lejligheden tages op til revision og alt der er sort skulle ud og nyt hvidt ind. Desværre er flere af vores ting sorte eller mørke og det ville koste en del, hvis vi skulle skifte det hele ud på en gang. Men stole er der et godt sted at starte og heldigvis kan man jo få nogle fine billige Eames stole som alternativ til de dyre originale. Jeg prøver at overtale kæresten til, at vi både skal have udskiftet spisebordsstolene og have fat i en eller to af de smukke gyngestole. Hvad synes I, er de ikke smukke?





2 kommentarer:

  1. Super lækker inspiration :-)

    Kig meget gerne forbi! -
    Knus Michelle Eckert // michelleeckert.bloggersdelight.dk ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Michelle,

      Mange tak for dine rosende ord om mit indlæg :) Jeg tager da lige et kig forbi din blog også <3

      Slet