tirsdag den 17. februar 2015

100 kalorier af de usunde og af de sunde

Hej allesammen,

Nyder I, at solen titter lidt frem i dag? Da jeg var på job i dag, begyndte det pludseligt at sne, men længe varede det ikke, før solen kom frem. Så dejligt! Egentligt troede jeg, det ville blive en ok hård dag med job først, så læsning og holdtræning i aften, inden jeg skal tidlige i seng og tidligt op igen i morgen. Men jeg er optimistisk! Det har været nogle lette timer på job og jeg er så glad for det nye job her. Jeg har en rigtig god fornemmelse med det og har fået en rigtig sød elev, så jeg er sikker på, at jeg kommer til at nyde det. Læsningen bliver heller ikke så hård. Jeg gør det jo i fht. mit projekt, så det er ligeledes noget, jeg brænder for - så det føles ikke som en sur pligt. Heller ikke med træningen i aften - Jeg var så vild med det hold i sidste uge, så jeg glæder mig faktisk rigtig meget, selvom det ligger ret sent. Det bliver sikkert lige så godt i dag :)
Hvad med jer? Hvad laver I i dag?

Jeg sad lige og læste en smule på Magasinetliv.dk, mens jeg spiste middagsmad og faldt over en lidt sjov mindre artikel, jeg lige syntes, I skulle se noget af. Normalt så stoler jeg naturligvis ikke blindt på fakta uden valide referencer, men om det så ikke passer 100% (det ved jeg ikke med sikkerhed, om det gør), så synes jeg alligevel det giver stof til eftertanke.

Her er, hvad man kan spise for 100 kalorier i hhv. usunde og sunde lækkerier :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar