torsdag den 12. februar 2015

Barer - sammenligning

Godaften allesammen,

Har I haft en god dag? :)

Jeg har bestemt og der er stadig et par gode timer tilbage, hvor jeg håber på at nå noget af alt det, jeg har sat mig for i dag. Lige lidt hurtigt vil jeg bare lige checke ind og vise jer en lille sammenligning, jeg har lavet mellem et par af Isis' barer og Fitness World og Nutraminos proteinbarer, som dem af jer, der træner i Fitness World sikkert allerede har stiftet bekendtskab med. Her i Februar måned kan alle medlemmer nemlig kvit og frit nemlig få del i deres All-in abonnement, hvor man kan tage et gratis All-in produkt hver dag. Det synes jeg faktisk er en rigtig god idé, da man på den måde kan få mulighed for at smage produkterne og se, om det er noget for en. Jeg havde selv overvejet abonnementet og det der holdt mig tilbage var faktisk, at jeg ikke kendte til smagen af de forskellige produkter. Jeg overvejer stadig, om jeg kunne tænke mig at fortsætte med All-in abonnementet, der koster 99 kr. om måneden. I mellemtiden synes jeg lige, at I skal se denne sjove lille sammenligning, jeg har lavet.




Isis barerene er ikke direkte markedsført som værende proteinbarer, som dem fra Fitness World er det, og der er væsentlig forskel på størrelsen af barerene. Men ganger man alligevel Free kokosbaren op med knap 2, så synes jeg, at man får et hurtigt billede af, at denne bar sagtens kan defineres som værende en proteinbar, der egner sig perfekt til efter en omgang træning eller bare bruges som et lækkert mellemmåltid, der er rigt på protein!

Smagsmæssigt er min absolutte favorit Isis Free Soft bareren. Den smager himmelsk! Jeg ville ikke bruge den som mellemmåltid i hverdagen, da jeg foretrækker et lavere fedtindhold (og til gengæld gerne højere proteinindhold). Men jeg vil helt sikkert købe den som alternativ til en chokoladebar!

Når det så er sagt, så vil jeg ikke hagle Fitness Worlds barer ned. De er ganske gode i smagen og bestemt blandt de bedre, smagsmæssigt, i forhold til andre proteinbarer jeg har smagt. Dog vil jeg sige, at de er en smule kompakte i konsistensen og kræver en del væske til. Begge smagsvarianter er gode og jeg kan godt lide at skifte lidt mellem de to (ikke at jeg spiser proteinbarer hver dag!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar