torsdag den 19. februar 2015

Ømme fusser og need-liste

Hej allesammen,

Jeg beklager det manglende indlæg på bloggen igår. Jeg var bare så træt! Det endte også med, at jeg gik tidligt i seng, men alligevel var jeg helt til hundene i morges. Det er dog blevet bedre gennem dagen og jeg har da nydt en dejlig omgang morgentræning og et par timer på jobbet. Det har været en lidt besynderlig dag. Jeg regnede med, at jeg ville få så sindsygt travlt i dag og har været halvstresset siden igår middags pga. mit stramme program. Men jeg fik træningen overstået inden arbejde i dag og fik tidligere fri - hvilket jo er fint nok, når jeg var så stresset, men øv mht. de antal timer, jeg gerne vil have. Siden jeg kom hjem, har jeg egentligt bare være faldet om i sofaen og zappet rundt på nettet. Ja, der var så en del andre ting, jeg måske burde have gjort i stedet. Men det går nok. Tror jeg havde brug for en lille pause. Begge mine fødder har fået vabler efter træningen i morges og jeg tror, det var pga. de dumme strømper, jeg havde på - men nok også fordi, at jeg har overbelastet mig selv fysisk de to sidste par uger mht. cardiotræningen. Jeg har slet ikke været vandt til jogging, eller power walking, i længere tid af gangen. Det har altid været cykling eller cross traineren, jeg har benyttet mig af. Men nu da jeg har sat mig for at træne mig selv op til at kunne løbe, nu efter min genoptræning efter rygskaden, så har jeg presset på og taget 5 km. hver dag på løbebåndet de sidste par uger og det har nok været for meget. Det lyder måske ikke af så meget og jeg har også sagtens kunne klare det, men jeg tror, det er noget, mine fødder skal til at vænne sig til. De er nemlig ikke helt enige pt. og det har resulteret i dumme vabler på tæerne (hvor strømperne også bærer en stor del af skylden! Jeg må hellere få fat i nogle bedre). Så næste uge bliver der mere fokus på styrken fremfor cardioen - jeg får alligevel også en masse ture på cyklen alligevel.

Mens jeg har siddet og hvilet fusserne, så har jeg samlet mig en lille must have 'need'-liste med skønne ting og sager, jeg har kig på og har planer om at få købt her i ugen.

Jeg har længe kigget efter de helt rigtige Nike Free til hverdag og også et par til træning, men uden at kunne finde de helt rigtige. Jeg havde egentligt planer om at købe Nike Free 5.0 i sort til hverdag, men jeg har faktisk et par i koral stående, som jeg ikke rigtig får brugt, fordi jeg synes, de er lidt for træningssko-agtige, men så faldt jeg over disse Flyknit! De er da bare for lækre! Jeg overvejer at købe et par i rosa og så de grå/sort/hvide :)

Min ansigtsrens er ved at løbe tør og da jeg er blevet stor fan af Badeanstaltens ansigtspjeleprodukter (som I kan læse mere om her), så tror jeg, at jeg vil have fat i en rens fra dem også. Håber på, at den er lige så lækker som deres andre produkter!

Jeg har før prøvet at få lavet et permanent vippebuk og det hjalp virkelig meget på mine vipper. Efter at have brugt Eyelash extensions i flere år, så er mine vipper blevet meget lige i det og har derfor ikke et særlig fint buk og fremstår derfor ret korte i det. Sidst jeg fik lavet et vippebuk havde det en rigtig god effekt og det tror jeg, at jeg vil prøve igen. Faktisk har jeg også kigget efter et sæt, så jeg selv kunne lave det herhjemme - men det er vidst ikke helt nemt at finde.

Sidst men ikke mindst så kommer jeg vidst heller ikke uden om, at jeg skal ud og have fat i nogle vabelplastre til mine stakkels tæer ;)


By the way, så er de to heldige vindere af mine to sidste giveaways (gyngestolen og Badeanstalten gavesættet) blevet kontaktet pr. email og begge blev de rigtig glade! Det er så dejligt, når man kan være med til at skabe glæde i andres hverdag på den måde. Jeg ELSKER virkelig at sende vindermailen, når jeg har udtrukket en tilfældig vinder i mine giveaways! Så måske jeg snart skulle lave en mere? Jeg må lige gå i tænkeboks ang., hvad præmien kunne være.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar