mandag den 16. februar 2015

VS sportskollektion

Hej mine smukke læsere,

Har I haft en god dag?

Nu skal I bare se, hvad jeg drømmer mig væk i lige for tiden - lækkert sportskluns fra Victorias Secrets sportskollektion i smukke funklende forårsfarver og behagelige bløde grå nuancer. Jeg er især forelsket i de fine sportsbher med den indre bh, der giver ekstra fylde og hold på en og samme tid! Så fint til os med mindre barm ;) Derudover har jeg kigget langt efter de fine langærmede (og trekvart-ærmede) bluser, da jeg lige for tiden døjer meget med min allergi og mine arme ser derfor forfærdelige ud! Tog sågar en dame, der stod på løbebåndet ved siden af mig, i at stirre helt vildt - og meget længe og meget tydeligt og åbentlyst - på mine arme. Jeg havde helt lyst til at stoppe båndet, vende mig mod hende og sige "Det er allergi, okay?!". Men jeg har faktisk kun én langærmet sportstop i mit skab, har jeg fundet ud af. De andre er cardigans, der bliver for varme.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar