tirsdag den 24. marts 2015

Back on track!

Godmorgen piger,

I dag skal den have fuld gas med dobbelthold og jeg går all-in med koeffinpiller inden, proteinshake efter og zma inden sengetid, så jeg også kan give give træningen en ekstra skalle i morgen igen. Jeg har ikke fået trænet helt så meget i sidste uge, som jeg havde planer om og derudvoer har jeg også spist lidt for usundt. Jeg er bestemt ikke fanatisk på nogen måde, men jeg må lige stramme mig lidt an nu og gøre en ekstra indsats både på trænings- og kostfronten. Derfor er alle måltider til i dag også allerede klar og tilberedte.

Jeg går også med lidt ideer til en ny muffinsopskrift. I var jo så glade for den sidste opskrift på Proteinmuffins med kakao (btw: så har bloggeren Caroline Schack også afprøvet min opskrift og er rigtig glad for resultatet, se hendes indlæg her). Den nye muffinsopskrift skal på mange måder ligne den sidste, i sin grundstruktur - da jeg bare var så tilfreds med den, men jeg vil gerne have en anden smagsvariant og samtidig ernæringsforbedre endnu mere! Jeg skal stadig lige have de sidste overvejelser på plads og så prøve jeg at bage dem. Resultatet må I vente på ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar