lørdag den 28. marts 2015

Ebay: Sommer-lækkerier

Hejsa allesammen,

Som I nok læste i mit indlæg fra i torsdags, så er jeg ramt af sygdom og igår var det desværre rigtig slemt. Jeg er bestemt heller ikke på toppen i dag, men det hjælper virkelig på det, at jeg ikke skal nå en masse, men har givet mig selv lov til, og tid til, at være syg. Da feberen var på sit højeste igår aftes, så blev det desværre heller ikke til et blogindlæg til jer, men i dag kunne der godt lige snige sig et ind, nu da jeg alligevel bare ligger her i sengen med mac'en i skødet. Selv om jeg egentligt bare havde planlagt, at jeg ville tjekke mails og så få sovet lidt. Jeg er bare så dårlig til at sove midt på dagen - også selvom jeg er syg. Så tiden bliver brugt på at ligge og kigge på spændende Ebay-sager samt planlægge fremtidige indlæg. Derfor tænkte jeg, at I måske ville se nogle af de lækre Ebay-fund, jeg har gjort med inspiration fra Facebook-gruppen Ebay-tips.

Jeg har forelsket mig lidt i disse 4 flotte sommer-lækkerier. Er de ikke fine? Overvejer at bestille dem alle hjem, så jeg når at have dem, inden vejret bliver endnu varmere og solen står højere.



// 1. her // 2. her // 3. her // 4. her //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar