torsdag den 5. marts 2015

Gavekort - What to choose?

Godaften allesammen,

I aften vil jeg komme med et lidt kortere indlæg, da klokken er ved at være mange og jeg skal nå at have lidt søvn, inden morgendagen skal stå på lektier i bunkevis, en solid omgang træning (hvis kroppen kan klare det ovenpå en meget effektiv fullbody i dag) samt hygge med min skønne kæreste. Lyder det ikke bare som en god start på en dejlig weekend? :) Dét synes jeg i hvertfald!

Her til aften har jeg lige siddet og kigget lidt på Coolstuff.dk, hvor jeg har et gavekort til, som jeg snart vil have brugt - ellers glemmer jeg det simpelthen. Så det er altså ikke et sponsoreret indlæg eller noget, men jeg tænkte, at jeg lige ville dele disse fine sager med jer, nu jeg alligevel lige sad og kiggede selv. De har altid så mange sjove ting og meget af det er også mere sjovt, end det er anvendeligt, men jeg synes alligevel, at der er flere ret praktiske sager, jeg selv kunne bruge. Gavekortet lyder på 250 kr., mener jeg og de fleste af de nedenfor viste sager ligger faktisk lige deromkring (nogle under og andre lidt over).

Hvad skal jeg vælge? Jeg overvejer især doughnutmaskinen, da jeg har overvejet at kaste mig ud i nogle protein-doughnuts (men problemet er bare, at den vil fylde i køkkenet!), grøntsagstwisteren (så jeg kan lave grøntsagspasta), madkassen med køleelement (min kæreste har haft en, som han var rigtig glad for), snackkoppen (den er da både praktisk og fin), det lysende glas (den er da sød og sjov), 'engangs'-koppen (bare fordi den er sej) og stikket med to usb-indgange (det kunne være praktisk til når både kæreste og jeg vil oplade samtidig samme sted). Hvad synes i?


// 1. her // 2. her // 3. her // 4. her // 5. her //



// 6. her // 7. her // 8. her // 9. her // 10. her // 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar