fredag den 6. marts 2015

Tip: Gratis billetter til Sund Livsstilsmesse og opskriftshæfte

Hejsa allesammen,

For mit vedkommende så står den på bachelor-skrivning lige nu og jeg håber på at nå et godt stykke vej i dag, så der er mere tid til weekend, afslapning og træning i morgen og søndag. Det sværeste er bare at komme i gang! Derfor bliver dette også et lidt kort indlæg. Egentligt havde jeg planlagt at tage til Århus og til Sund Livsstilsmesse denne weekend, men da jeg har haft så meget at se til den forgangende uge og derfor er bagud med læsning og skrivning, så får jeg desværre ikke tid til at vende næsen den vej. Øv! Jeg ville ellers rigtig gerne. Bl.a. udstiller Isis, Alun, Mellisa, PureGreen og Aarstiderne. Sikke en skam, at de ikke også kommer til Aalborg.

Men hvis du har tid denne weekend, så kan du komme gratis ind med disse gæstebilletter. Billetterne koster normalt 80 kr. stykket og du må printe så mange, som du har lyst til. Så tag veninden, kæresten, din mor, din far, din søster, bror, nabo (eller  hvem du måtte have lyst til) under armen og få god inspiration til en sundere livsstil i 2015.

Derudover vil jeg også lige tippe om, at der med Ude & Hjemme, denne uge, følger et Isis-opskriftshæfte :) Jeg vil selv ned og have fingre i det senere i dag! Kunne jo være, at det også var noget for nogle af jer ;)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar