mandag den 16. marts 2015

New in: Wrapkjole

Hejsa allesammen,

Findes der noget bedre, end de dage hvor man får tidligt fri fra job, kan ramme fitnesscenteret inden der kommer for mange og hvor solen samtidig skinner fra en skyfri blå himmel? Åh, hvor er det skønt! Nu kan man virkelig mærke, at foråret er på vej.

I den anledning vil jeg lige tippe jer om en super smuk wrapkjole, som jeg har fundet hos Shoutfashion.dk. Den er lige nu sat ned til kun 230 kr. og den er bare SÅ fin! Jeg er vild med det bløde bomuldsstof, de albuekorte ærmer, lægget i siderne, overlapningen foran og ikke mindst den perfekte grå farve. Jeg synes, den egner sig perfekt til både hverdag såvel som til en tur i byen. Den test bestod den her i weekenden ;) Jeg stylede den med nogle tykke strømpebukser, et par wedges og en skindjakke om dagen og om aftenen skiftede jeg til nylonstrømper, et par stiletter, lidt ekstra smykker og så løst krøllet hår. Super let og hurtigt! Derudover er jeg ret imponeret over, at stoffet ikke krøllede det mindste i løbet af dagen eller at man fik svedpletter (som jeg desværre har dårlig erfaring med, når det kommer sig til især grå farver).

Jeg synes, det er så dejligt praktisk, når man ofte er på farten, som jeg, at man hurtigt og let kan skifte fra dag til fest - og at man ikke behøver at slæbe en masse forskelligt med på turen. Derudover så er jeg ret glad for det lille ærme, der gør det ekstra praktisk til de kølige aftener, der stadig er - trods de solrige dagstimer. Den fine form smyger sig flot til kroppen og fremhæver formerne på en smuk og elegant måde, uden at være for udfordrende til daglig brug. Men samtidig synes jeg, at det er en lidt fin og lækker detalje, at den går lidt højere op ved lårene foran. Det er slet ikke sådan, at den bliver for kort, eller at man skal gå og trække ned i den hele tiden. Det er bare en lidt fin og fræk detalje, at der er den asymmetri. 

Der er en masse udsalg lige nu og rigtig billige priser :) Pas på! Man kommer hurtigt til at bestille det hele hjem. Jeg kunne sagtens finde mig en helt ny gardarobe derinde ;)

Hvad synes i? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar