torsdag den 26. marts 2015

Ramt!

Hejsa allesammen,

I dag var det så meningen, at jeg bare skulle være rigtig fit for fight og hoppe på et dobbelthold i fitness, så jeg rigtig kunne få gennemarbejdet musklerne, inden den står på en uge på besøg hos familien (hvor der intet Fitness World er!). Men sådan skulle det ikke gå. Jeg må erkende, at jeg er bukket under for sygdom og det er ikke bare noget, der sådan lige går over, føles det ikke til. Jeg ville ikke kunne klare en tur i fitness og det ville heller ikke være en god idé. Som sidste år ved samme tid (mystisk nok!), bukkede jeg også under for sygdom og jeg har lært, at det bare ikke nytter noget, at tvinge mig selv i fitness. Mit problem er bare, at jeg kan få problemer med min ryg, når jeg ligger syg og derfor er meget inaktiv. Det er pest eller kolera. Men jeg kan intet gøre lige nu. Jeg har skulle cykle en mindre tur på bare 10 minutter i dag og jeg var fuldstændig færdig bagefter. Energien er der bare ikke. Derfor vil jeg bruge den smule af kræfter, jeg har i kroppen, på at forsøge at blive rask så hurtigt som muligt og så måske få gået og løbet nogle gode ture samt trænet med kropsvægt, når jeg skal hjem til familien. Det er ikke fordi, at jeg er fanatisk over ikke at få trænet en uge i træk (kun en lille smule ;) - men det er nok mere samvittigheden), det er mest pga. de smerter, jeg får i min ryg.

Men ja, so be it. I det mindste kan jeg da mærke det i mavemusklerne, når jeg hoster ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar