onsdag den 18. marts 2015

Tilbudsjagt: Ure

Hejsa allesammen,

I dag står den på arbejde, bachelorskrivning og træning - så det er som det plejer. Men jeg tror nu alligevel nok, at det skal blive en rigtig dejlig dag. Vejret lover godt og jeg er fuld af energi, så dagen kan bare komme an! ;)

Derudover så har jeg fået min første løn fra det nye arbejde og det er bare sådan en god følelse! Ikke at jeg har haft så mange timer. Allerede denne måned, har jeg haft nogle flere end i sidste, men sådan er det jo med alt start. Det er bare den der følelse af, at så er man igang og det er gået godt. Jeg er blevet rigtig glad for jobbet og selvom der er mange udfordringer, så kan jeg allerede nu mærke, at jeg er blevet bedre. Jeg har også fået en ny elev og trods det er et noget svært tilfælde, så er jeg sikker på, at det nok skal gå godt. Indtil videre går det i hvertfald fremad. Det er jo altid svært at vide, når man har med mennesker at gøre. Der er bare nogle dage, der er bedre end andre. Men jeg tror på, at hvis jeg har en optimistisk indstilling, så vil det smitte af på mine elever. Nåh, men tilbage til den lønseddel - selvom den ikke er så stor, som den bliver i næste måned, så har jeg alligevel besluttet, at jeg lige vil forkæle mig selv lidt. Derfor har jeg været forbi Uretilalt.dk og de har udsalg lige nu og så endda på flere af de lækre ure, jeg har haft kigget på!

Måske I kan huske det indlæg, jeg skrev i januar, hvor jeg bl.a. havde forelsket mig i det helt fantastisk smukke Daniel Wellington ur med sten i urskiven? Nu er det på tilbud til under 1.000 kr.! Wauw! Det har jeg ellers ikke set andre steder (og de har også mange andre Daniel Wellington modeller). Er det ikke næsten for billigt til at lade være? Det kribler i hvertfald godt og grundigt i mine fingre for at klikke det hjem. Skal det være dét? Eller måske et af de andre lækre fra Marc Jacobs eller Calvin Klein. Der er jo bare så mange flotte! Jeg har i hvertfald lige samlet 4 tilbuds-dameure herunder, som jeg synes, er de smukkeste.




Som I ved, har jeg også en eller anden sjov svaghed for herreure. Det er da bare for lækkert til en mand, med et flot og stilfuldt ur om håndledet, synes I ikke? Det gør min kæreste i hvertfald også, og det er jeg glad for, da jeg efterhånden har fået købt ham en hel del ure. Selvfølgelig har han da også nogle, han selv har købt, men jeg har en idé om altid at lede efter et nyt og flot ur til ham, når han har fødselsdag eller til jul og lignende. Det er ikke fordi, jeg ikke kan finde på andet eller jeg ikke går op i, at finde noget andet, han kunne ønske sig. Men han er begyndt at samle lidt og jeg synes virkelig, det er alletiders. Derfor har han også fået et stort og flot urskrin, der står hjemme og pryder i vores indretning, så alle vores (der er også plads til mine ;) win-win) flotte ure pynter!

Derfor kunne jeg jo heller ikke lade være med lige at slå et smut forbi tilbudssiden med herreure. Jeg har valgt 4 ud, som jeg synes, er meget klassiske og alligevel vil klæde både et afslappet hverdagslook og en stilfuld skjorte. Er de ikke lækre? Især Hugo Boss uret er jeg helt vild med og jeg mener faktisk også at have set kæresten kigge på det før. Hov, var der måske allerede en gaveidé dér? Så mangler vi bare anledningen ;)







2 kommentarer:

  1. Jeg er store fan af ure. Jeg synes et ur kan gøre meget ved at lidt kedeligt outfit ;-)
    Mit ynglings er nok nummer 1
    - http://katrineringbaek.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, et ur kan virkelig gøre meget. Det sætter lige prikken over i'et :) Jeg tror faktisk også, at jeg selv hælder mest til nr. 1.

      By the way; super fin blog du har! :) Kigger lige lidt rundt på den!

      Slet