mandag den 2. marts 2015

Uge 10 skudt i gang

Godaften allesammen,

Så blev uge 10 også skudt i gang og jeg håber, at I alle har haft en rigtig dejlig weekend. Vi har haft travlt med det sidste flytning og selvom, at det har været ret så presset oveni sidste uges travlhed, så er det hele gået op i en højere enhed og der har også været tid til rigtig lækker selvforkælelse her i weekenden. Lige hvad jeg havde brug for! Så jeg var helt klar på den her uge, da vækkeuret ringede kl. 5:45 i morges! ;)

Dagen har stået på arbejde fra morgenstunden, lækker middagsmad, en hård men god omgang træning, projektarbejde, lækker madlavning her til aften - og vellykket! Jeg tror faktisk, at den ret fortjener et indlæg her på bloggen, hvis I kunne være interesseret i en spændende, hurtig, billig og ikke mindst rigtig sund og nærende velsmagende ret? ;) Her til aften har jeg så arbejdet videre på projekt, mens jeg har haft nogle gamle For Lækker til Love afsnit kørende i baggrunden og nu tror jeg, at jeg vil finde på en lækker sund aftenssnack og få ordnet negle, inden jeg vil smutte (forholdsvis) tidligt i seng.

I morgen bliver også en dejlig dag, er jeg sikker på. Den kommer til at starte ud med et gruppemøde med projektgruppen, som nok tager nogle timer op over middag og så vil jeg hjem og få arbejdet videre på projektet, få gjort lidt rent og få ordnet nogle hængepartier i fht. nogle praktiske sager, inden jeg vil slutte dagen af med en god omgang holdtræning ved aftens tid. Og så kan det jo ske, at der lige sniger sig et blogindlæg ind derimellem. Jeg har jo en masse spændende emner, som jeg har overvejet at komme lidt omkring her på bloggen og som jeg håber, I vil kunne lide.

Så stay tuned kære læsere :-*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar