fredag den 17. april 2015

4 timers hemmeligt supersalg + rabatkode

Hejsa alle mine skønne læsere,

Jeg håber, at jeres solrige weekend er begyndt godt og at I har nogle spændende planer for de dejlige fridage. Herhjemme er weekenden startet lidt sent for både min kærestes og mit vedkommende, derfor vil vi tage en dejlig stille fredags aften på sofaen med filmhygge og bare nyde stilheden og hinandens samvær. Men jeg skal i hvertfald også lige ind på Cocopanda kl. 20:00, da jeg har hørt, at de starter et kæmpe superudsalg. Der kommer til at være op til 75% besparelse på hele deres sortiment - Altså på alle mærker! Men det varer så kun også i 4 timer - dvs. indtil midnat. Jeg glæder mig helt til at se, hvor meget favoritterne er sat ned. Der skal nok bestilles stort hjem!

Og fordi at I er sådan nogle dejlige læsere, det er fredag og jeg virkelig har glædet mig til weekenden, så får I da også lige en hemmelig rabatkode, der giver jeg gratis fragt også: BLgf0415.

Jeg har faktisk lige fået en pakke hjem fra Cocopanda med de lækreste produkter (som jeg virkelig kan anbefale hvert og et!), jeg netop lige stod og manglede, men hvem siger nej til så store besparelser?! Jeg må lige gå og overveje, indtil i aften, hvilke ting og sager jeg skal have købt hjem af og så er det bare med at være hurtigt! Det kan jo være, at der når at blive udsolgt af de bedste tilbud og mest populære produkter ret hurtigt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar