mandag den 20. april 2015

Skjorter på budget

Hej allesammen,

Nyder i endnu en dejlig uge, der er startet med høj solskin? Her har den stået på bachelorarbejde med gruppemøde fra i morges og så har jeg egentligt ikke nået så meget andet end at nyde en dejlig frokost ude i solen, rydde op og lave mad. Men det er også fordi, at jeg samtidig har haft en dejlig lang snak, over mobilen, med en god veninde, jeg desværre ser alt for sjældent. Aftenen skal stå på lidt mere bachelorarbejde og så skal jeg lige finde ud af, om jeg tager ned i fitness og træner cardio eller om jeg gør det i morgen tidlig og så også tager et hold om aftenen. Livets svære valg ;) Jeg kunne jo også bare gøre begge dele. What to do?

Jeg har sammensat disse lækre to sæt, som jeg vil dele med jer. Faktisk har jeg længe gået og overvejet at anskaffe mig en lækker basis skjorte i lyseblå samt en lys denim skjorte og jeg synes, at disse to er rigtig gode bud herpå og så endda til budgetvenlige priser. Hvad synes i?


// 1. // 2. // 3. //
// 4. // 5. // 6. // 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar