søndag den 26. april 2015

Ebay: kun 3 køb

Hej allesammen,

Håber I har nydt weekenden og er ved at være ladet op til endnu en skøn uge :)

I løbet af de sidste 60 dage har jeg faktisk kun købt 3 ting på Ebay (og 1 ting på AliExpress), så jeg er ret stolt af mig selv. Man kommer let til at købe en masse ragelse, bare fordi det er billigt - yes, been there, done that! Denne gang har jeg købt mig 25 fine mintfarvede sugerør, som jeg vandt på auktion til kun 0, 42 kr. Jeg glæder mig rigtig meget til at få dem hjem og bruge dem til sommerdrinks og smoothies. Er de ikke fine? Jeg fik ideen fra Ebay-gruppen på Facebook, hvilken jeg stærkt kan anbefale at man følger, hvis man, som jeg har en forkærlighed for Ebays billige ting og sager - og, modsat mig, har råd til at købe sig fattig i alt mellem himmel og jord! ;)

Så har jeg også bestilt en fibermascara, som jeg har haft god erfaring med men desværre er løbet tør for. Jeg har dog aldrig prøvet lige denne, så jeg er ret spændt på at få den hjem og prøve den af. Den kostede kun ca. 7,5 kr., så jeg forventer ikke det helt vilde, men de andre jeg har haft fra Ebay, har været ganske udemærket, så jeg er optimistisk.

Sidst men ikke mindst har jeg købt dette sæt til at lave permanent øjenvippebuk. Jeg har også fået sættet hjem og har forsøgt mig med det - men uden held. Første gang skete der intet og jeg fandt ud af, at det var fordi, at jeg havde gjort det i en forkert rækkefølge. Det er lidt svært at forstå den gebrokne vejledningsseddel. Anden gang kunne jeg ikke få mine vipper til at blive siddende på de medfølgende curlere og derfor skete der heller intet. Nu har jeg fundet min Ardell vippelim frem og vil forsøge mig tredje og sidste gang. Så nu må vi krydse fingre. Jeg skal naturligvis nok fortælle jer om resultatet her på bloggen. Så stay tuned og følg gerne bloggen her, hvis du synes om mine tips og skriverier!



// 1. 0,42 kr. // 2. 7,5 kr. // 3. 57 kr. //

2 kommentarer:

  1. Nogle gange er auktionerne simpelthen bare guld værd! Jeg kan dog stadig godt komme til at købe en masse unødvendigt ragelse på auktioner fordi det bare er helt vildt billigt, men arbejder på det og skruer lidt ned for mit forbrug!

    // randomdanishcitizen.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan virkelig være heldig at skaffe sig de billigste og lækreste ting og sager på de auktioner. Men man skal passe på - både fordi man ender med alligevel at få brugt en del penge, fordi man simpelthen bare køber så meget! ;) Og derudover så er det bestemt ikke altid, det kan svare sig, at købe på auktionerne - jeg har ofte set, at priserne ryger op over dem på 'But it now'.

      Jeg prøver virkelig også at holde mig selv tilbage, da jeg har haft et par måneder med Ebay-shopamok, selvom det er svært. Men jeg er begyndt at spørge mig selv: Vil du få det brugt? Og hvis jeg er i tvivl, så lader jeg være :) Det hjælper lidt.

      Så lige den fine kjole du lagde ind på din blog igår :) Den ser godt nok lækker ud! Jeg tror, jeg vil bestille lidt lækkert Ebay-sommertøj hjem nu her. Se det er jo ikke unødigt ;)

      Slet