mandag den 27. april 2015

Hvad sker der lige for tiden?

Hejsa allesammen,

Jeg håber, at I har fået en dejlig start på uge 18 - uha, nu nærmer sommerferien sig snart! Det betyder dog også, at eksamerne snart står for døren og det bliver da også super dejligt, at få det overstået - så kan jeg jo kalde mig bachelor! Det lyder godt i mine øre :) Og så har jeg jo kun 2 år tilbage, inden jeg har mig en kandidatgrad og arbejdsmarkedet skal betrædes ('sådan rigtigt'). Det bliver så godt!

Der er ikke andet end en lille måned til, at jeg skal aflevere projektet og det begynder da også at spidse til. Lige for tiden går stort set alt min tid med at skrive og læse til projektet og forhåbentligt giver det pote i sidste ende. Her i weekenden har jeg dog holdt lidt fri og det var tiltrængt. Der blev shoppet lidt lækkert nyt tøj, spist god mad, hygget med en veninde, hygget med kæreste, hygget med familien, gået dejlige lange ture i den skønne natur og sovet længe. Ah, så jeg er klar på, hvad denne uge nu må bringe! I dag har jeg som sagt skulle skrive en del færdigt og det har jeg da også nået. Dertil har jeg været en tur i fitness og træne cardio, hvor kun min rådighedstid var i mod mig, for mit energiniveau var faktisk ganske fint i top! I aften står den på hygge med et par veninder og der er bl.a. kage involveret - men det bliver formentligt en sundere end af slagsen, så det går jo nok ;)

I den kommende tid håber jeg på, at jeg trods min travlhed med projektet, stadig kan blive ved at give jer daglige indlæg. Jeg skal i hvertfald gøre mit bedste. Jeg har tænkt lidt på, at I skal have nogle flere trænings. og sundhedsrelaterede indlæg og det bliver måske i form af nogle tips og opskrifter, noget om det forestående karneval her i Aalborg (som løber af stablen i næste måned - Nøj, hvor jeg glæder mig!), lidt inspiration til sommermoden og naturligvis et par Sommer-klar-indlæg :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar