lørdag den 25. april 2015

Indretning med et sommerpræg

Jeg sidder og drømmer mig langt væk i nye lækre sommer-items til indretningen derhjemme. Der mangler lidt friskt farvepust (uden at det bliver for meget og for tøset for kæresten) og jeg har fundet lidt lækkerier, som jeg sidder og sukker langt efter lige nu - flere af tingene har jeg faktisk haft kig på rigtig længe. Jeg overvejer meget de smukke Tarik billeder (måske bare med hvid ramme), Kähler vasen (i denne - den store model) samt et flot citrontræ :) Jeg er dog også ret forelsket i Hay fadet. Jeg har jo selv et i abrikos, som jeg er ret så vild med. Måske det skulle have en 'ven'? Derudover kunne vi virkelig godt bruge et par fine cocktailglas til de lune sommeraftener på terrassen.

Det var lige et kort check in fra mig. Hav en fortsat dejlig weekend allesammen! :)


2 kommentarer:

  1. Lækker collage! Jeg er vild med billederne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Sophie :) !
      Ja, de er bare så fine, er de ikke?
      Jeg overvejer dem kraftigt ind til stuen ❤

      Slet