onsdag den 29. april 2015

Smukke (Billige!) hvide konfirmations- og studenterkjoler

Hejsa allesammen,

Jeg er lige faldet over en masse smukke smukke kjoler, som jeg bare måtte dele med jer. Der er en hel sektion med kun hvide flotte kjoler og flere af dem vil da bare være perfekt som konfirmations- eller studenterkjole. Ja, faktisk overvejer jeg selv flere af dem som kjolen til vores bachelorfest. De er super billige - man sparer omkring 70-75% på dem allesammen og der er ret så mange (også flere end her på mine to collager). Jeg kender ikke lige selv nogen, der skal konfirmeres eller bliver student i år, men det kan jo være, at I gør? Det er i hvertfald mange penge at spare. Som I kan se, så ligger disse kjoler, herunder, på mellem 83 og 224 kr. - så kan man jo få råd til endnu dyrere sko og smykker ;) Eller man kan spare de penge.


// 1. 143 kr. // 2. 83 kr. //
// 3. 104 kr. // 4. 128 kr. //



// 5. 224 kr. // 6. 128 kr. //
// 7. 128 kr. // 8. 134 kr. //

 De er af lidt forskellige mærker, men alle er de fundet inde på en side, der hedder Members.com (det er en dansk side). Jeg får ikke nogen profit ud af at reklamere for dem og det er heller ikke et samarbejde, de har bedt om - Det er blot et lille fif til jer fra mig. Jeg har heller ikke selv købt noget på siden før, men har været voldsomt fristet, siden min veninde inviterede mig til den her den anden dag. Man skal nemlig inviteres til siden af en ven for at få lov at få de gode tilbud, der inkluderer kategorierne: Kvinde, Mand, Indretning, Børn og Sport. De får hele tiden nye kampagner ind med gode tilbud indenfor alle mulige mærker og det kan være alt lige fra Sisters Point til Louis Vuitton. Lige for tiden er det ret så smart, at man kan blive inviteres af en ven til siden og så får man både selv og ens ven 50 kr. hver at shoppe for på siden (og der er faktisk ofte lækre toppe, bikinier eller lign., der kun koster 50 eller derunder). Så hvis du kunne være interesseret i at blive medlem af siden (hvilket ikke koster noget overhovedet), så kan jeg godt invitere jer og så får du 50 kr. af webshoppen til at handle for :) Bare send mig din mailadresse i en kommentar herunder.

1 kommentar:

  1. Det er nogle rigtig fine kjoler! Jeg venter lige et år med at finde en studenter kjole ;)

    Katrine
    // www.katrineringbaek.bloggersdeligt.dk

    SvarSlet