onsdag den 15. april 2015

Sommer-klar #3: Ebay-sommermode

Godaften allesammen,

Jeg håber, at I har haft en dejlig dag, trods det regnfulde og grå aprilvejr, og selvfølgelig også får en skøn aften. Her hos mig har dagen stået på skrivning af bacheloropgaven - no surprise. Jeg er lidt presset for tiden mht. en deadline fredag, så jeg knokler igennem for at kunne nå det. Derfor bliver det heller ikke til et særlig langt indlæg i dag. Derudover blev jeg også lige kaldt, akut, på arbejde, hvor jeg var en 4 timer og selvom det ikke lyder af lang tid, så spolerede det lidt min dags planlægning. Jeg skulle f. eks. have løbet i dag, hvilket jeg desværre har måtte prioritere fra for at nå at få skrevet lidt. I morgen er jeg nemlig først hjemme kl. 17, så jeg er virkelig i tidskneb, kan i godt se. Nåh, men jeg håber, at det hele ordner sig og jeg vil også se, om ikke jeg måske kan nå en lille smule, inden jeg går i seng samt lidt i morgen, inden jeg tager afsted (må jo bare op kl. 6). Puh.. Nåh, men sådan er det jo bare!

Jeg håber, at I kan lide mine sommer-klar indlæg. Her kommer endnu et, der taler for sig selv; smukke sommersager fra Ebay, der kan være med til at gøre os super sommer-klar. Jeg overvejer selv meget at bestille nr. 1, 2 og 7 hjem. Jeg er helt vild med pastelfarverne og de fine print!



// 1. 26 kr. // 2. 90 kr. // 3. 55 kr. // 4. 43 kr. //




// 5. 56 kr. // 6. 95 kr. // 7. 73 kr. // 8. 73 kr. //

Et lille tip: Der er virkelig megen god inspiration (og erfaring!) at hente på Ebay-siden på Facebook :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar