fredag den 24. april 2015

Sommer-klar #4: Smukke vipper & Bryn + rabatkode til jer

Hejsa piger,

Så er det endelig blevet weekend - lidt tidligt for mit vedkommende, men jeg klager ikke! :) Åh, det bliver sådan en dejlig weekend, der skal stå i familiens og vennernes tegn. Det bliver alletiders! Dog skal der også skrives lidt på projektet. Det kommer jeg desværre ikke udenom. Men jeg vil se, om ikke de sidste dages knokleri kan bære frugt og lette mit arbejde her i weekenden. Det er efterhånden mere og mere sjældent, at jeg får tid til at tage den lange rejse ned og se familien og det bliver nok ikke bedre den næste måned, inden projektet skal være færdigt og afleveres. Derfor skal den her weekend også nydes til fulde!

Dagens indlæg bliver endnu et Sommer-klar-indlæg - det er jo lidt tid siden, at vi havde det sidste, så det er vidst på tide med endnu et, så vi kan nå at blive klar til sommeren, der snart står for døren! I denne omgang skal det handle om smukke vipper og bryn. I har tidligere fået min guide til, hvordan man laver perfekte bryn ved at forme og tegne op (se her), men i denne omgang handler det om farvning. Jeg synes personligt altid, at en farvning af både vipper og bryn lægger en god base for efterfølgende make-up, men nu hvor vi går lysere og varmere tider i møde, vil man også gerne se lidt ekstra lækker ud, selv de dage hvor man har lidt mindre make-up på (eks. ved stranden). Og her er vippe- og brynfarve en rigtig god løsning!

Brynfarven gør brynene mere definerede og syner tættere, mens vippefarven får vipperne til at syne mere voluminøse og længere. Whats not to like? Jeg har gennem tiden prøvet mange forskellige mærker, men sværger til Refectocil lige siden første gang jeg stiftede bekendtskab til mærket hos min frisør.

Hvis du selv kunne tænke dig at prøve kræfter med vippe- og brynfarve, så vil jeg bestemt anbefale, at du tager et kig forbi Cocopanda.dk, hvor der fra i dag og indtil tirsdag er fra 20-70% udsalg på ALLE mærker på webshoppen og derved kommer bl.a. priserne på Refectocil helt i bund. Eks. koster farverne kun 35 kr. og der er til ca. 30 gange i sådan en tube! Haps! Så skal der handles ind! Der er virkelig mange penge at spare.

Derudover kan I også få en hemmelig kode af mig, der giver jer gratis fragt oveni. Koden er: BLgf0415 ;) Happe shopping girls! De har alt muligt lækkert fra alle de store mærker som bl. a. YoungbloodOle Henriksen og GHD (og mange mange flere! Det er en kæmpe webshop).



// 1. Brynfarve // 2. Vippefarve // 3. Oxidant // 4. Palette // 5. Farvefjerner //

Her er mine favorit-produkter til vippe- og brynfarvning :)



Og så er det bare så nemt. Vippefarven skal sidde på i 15 minutter og brynfarven i 5 minutter, så kan det fjernes og man er good to go :) Super let, simpelt og billigt - ikke mindst. Førhen fik jeg det altid gjort ved min frisør hver 6 uge, men det er da meget lettere selv og så slipper man for, at de får det til at svie i øjnene mv. Jeg kan meget bedre lide, at jeg selv har kontrol over det. På billedet ovenfor ser I, at jeg faktisk lige farvede vipper og bryn igår inden sengetid. Det er super let. Jeg lægger først vippefarven på - ligesom med mascara og så tager jeg brynfarven på, imens vipperne trækker farve. Så er hele herligheden overstået i løbet af maks en 20 minutters tid og elsker virkelig resultatet! Hvad synes I?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar