onsdag den 1. april 2015

Store nyheder og lækkert outfit

Godaften allesammen,

Jeg håber, at I nyder Påsken, får slappet af og hygget igennem.

Herhjemme er der sket noget meget spændende og stort i dag og jeg glæder mig rigtig meget til at fortælle jer nærmere om det snart! Det er en stor og spændende nyhed, der kommer til at ændre lidt på vores familieforhold - men i en positiv retning ;) Så kan I jo få lov at gætte løs.

Aftenens indlæg er er dette ønske-outfit med skønne items, jeg sukker langt efter lige for tiden. En af tingene har jeg faktisk allerede erhvervet mig og glæder mig til at vise frem her på bloggen snarest - you're gonna love it! Jeg er selv dybt forelsket! Og to af de andre ting har jeg faktisk også erhvervet mig en andre farver - dem får i også meget snart at se ;)



// Skjorte // Halskæde // Sko // 
// Bukser // Ur // Taske // 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar