mandag den 6. april 2015

Tip: udsalg og hemmelig kode til jer


Hej allesammen,

Jeg håber, at I alle har nydt påskeferien og ikke mindst denne sidste dag, inden det igen går løs med arbejde, skole osv. For mit vedkommende er der lige endnu en dag, inden dagligdagen melder sin ankomst. Men en stor del af dagen i morgen skal desværre står på hjemtransport, indkøb, udpakning mv. Så det er virkelig ikke så spændende, men gøres skal det jo.

Her til aften har jeg lige siddet lidt og ledt efter en ny pudder og fandt en fra Maybelline, som jeg er rigtig glad for, på tilbud hos Cocopanda.dk, hvor der i øvrigt er mega udsalg på en hel masse ting. Nedenfor er min 'ønskeliste', som lækre ting og sager, jeg skal have bestilt hjem. Alle med store besparelser! Derudover tænkte jeg, at jeg lige en hemmelig kode med jer, hvor I kan få gratis fragt: BLgf0415 - Bare fordi jeg har så skønne læsere :-*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar