fredag den 1. maj 2015

April-favorit og tip

Hej allesammen,

Skal I noget spændende denne dejlige fridag? Jeg har, mod min forventning, fået kæresten hjem og vi skal hygge nogle timer, inden han skal af sted igen. Vi har ikke noget at planlægge noget, da det var lidt uventet og egentligt skulle jeg bare sidde og skrive opgave her til formiddag - så nu må vi se, hvad vi finder på :)

Da vi har nået vejs ende i april, vil jeg løfte sløret for min April-favorit. Det blev: Youngblood Natural Loose Mineral Foundation. Jeg købte den for et par uger siden hos Cocopanda og det har været dyb forelskelse lige siden. Farven Honey passer perfekt til min hud og den er simpelthen så nem at arbejde med. Jeg bruger en kabukibørste og jeg synes, den er så nem at få til at smelte ind i huden, uden at det ser makeuppet ud eller at den ligger sig i 'kager'. Den holder hele dagen lang og selv på min kombinerede hud med tendens til tørre pletter og fedtet t-zone, så holder den sig pæn. Det er absolut den bedste pudder foundation, jeg til dags dato har prøvet og den er heldigvis meget drøj i brug, så jeg kommer til at have den længe.

Faktisk er pudderen her det første Youngblood-produkt, jeg har prøvet og jeg vil da helt sikkert ikke tøve med at prøve flere ting fra dette mærke. Jeg synes virkelig, at man kan mærke, at det er lækre kvalitetsprodukter, der er gode for huden. Jeg overvejer kraftigt at prøve Youngblood Mineral Rice Setting Powder, da jeg har læst rigtig gode anmeldelser af den. Den skulle absorbere det overflødigt talg på huden og derved holde huden mat og shine-free i løbet af dagen, samtidig med at den minimerer synligheden af porer uden af udtørre huden. Derudover synes jeg, at Youngbloods Outrageous Lashes Mineral lengthening Mascara lyder rigtig god. Den er plejende for vipperne og gør dem både længere og mere fyldige, da den reparerer vipperne fra rod til spids. Godt nok mangler jeg ikke lige en ny mascara lige pt. Jeg har faktisk et helt lille lager af mascara liggende - men mine vipper kunne virkelig godt trænge til pleje og omsorg, så denne er også på min jeg-overvejer-meget-kraftigt-at-prøve-den-liste ;)

Derudover så løber jeg snart tør for min flydende eyeliner og min all-time favorite er den fra The Body Shop, men jeg er stødt på denne fra Wet'n wild, der lyder til at være meget lig - bare til under det halve af prisen på den fra The Body Shop. Så måske man skulle give den et forsøg? 

Jeg har prøvet adskillelige vippebukkere, der ikke har virket det mindste på mig indtil videre. Men måske denne fra Ardell er bedre? Jeg har god erfaring med deres øvrige vippeprodukter som eyelash extensions  og tilbehør hertil. Den koster desuden kun 40 kr., så den vil jeg klikke hjem og give det et forsøg!

Ardell har også lavet disse fine kunstige vipper, jeg tænker kunne være helt perfekte til karneval (i næste måned!). Som sagt har jeg god erfaring med deres eyelash extensions, så mon ikke også disse vipper er af samme lækre kvalitet?

Sidst men ikke mindst skulle man være et skarn, hvis ikke man kunne bruge en lækker lip plumper fra GlóMinerals og et fint brynsæt fra Youngblood (igen). 

Uha, der er så mange lækre ting - jeg kunne blive ved! Men faktisk synes jeg, det er ret fornuftige køb - det er basis make-up, jeg kan bruge hver dag og som ikke lige går af mode ;) Så er det lidt mere legalt, at klikke det hele hjem ik?

Dagens tip: I idag (indtil midnat) kan får 3 for 2 af alt make-up hos Cocopanda - man får den billigste gratis. Det gælder alle ders mærker - som eks. Youngblood, Dior, Maybelline, Chanel og
Wet'n wild. Alle de ovenforviste produkter kan findes på webshoppen :) Derudover kan I, fordi I er mine skønne læsere, få gratis fragt med koden BLgf0515 - (virker helt frem til d. 31. maj!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar