mandag den 11. maj 2015

Giveaway: Gavekort til Karnevalseksperten


Godmorgen allesammen,

Har I haft en dejlig weekend? Jeg har bestemt nydt min og trods at der har været fart over feltet, så har det været rigtig dejligt at kunne komme en smule ned i gear. Denne uge, og weekenden med, kommer til at stå på færdiggørelse af vores bachelorprojekt og trods vi er nået rigtig langt, så skal det være lige i skabet, når vi afleverer det. Så det bliver nogle lange dage! Når projektet er afleveret i næste uge (uha, det er snart!), så er der kun én ting i mit hoved og det er Aalborg Karneval! Åh, hvor bliver det godt! Det er simpelthen den perfekte måde at runde disse måneder med bachelorskrivningen af - med en kæmpe fest!

I den forbindelse har jeg allieret med med Karnevalseksperten - Der er jo nok også nogle af jer derude, der også skal med til årets største fest og derfor kan I nu vinde et gavekort á 300 kr. til Karnevalsekspertens fysiske butik i Bispensgade 27B i 9000 Aalborg. Det er vidt noget, vi alle kan bruge her op til karnevallet d. 23. maj!

Alt du skal gøre for at deltage er at:

  1. Like Karnevalseksperten på Facebook
  2. Linke til dit favoritkostume fra Karnevalsekspertens hjemmeside i en kommentar herunder.
  3. Følge bloggen her på Bloglovin'
Jeg udtrækker en vinder, der annonceres her på bloggen, torsdag d. 14/05.

Hvis du stadig ikke har dit kostme i hus til årets karneval, så har Karnevalseksperten en hel masse spændende kostumer til meget billige penge, så det er bestemt værd at tage et smut forbi deres butik eller webshoppen. Se eks. bare herunder, hvor langt du kommer for 200 kr. - og det er kun et lille udvalg af deres mange flotte kostumer.








1 kommentar:

  1. Mit favoritkostume må være:
    http://www.karnevalseksperten.dk/produkt/sailor-kostume-dame/

    SvarSlet