søndag den 3. maj 2015

Got it on Ebay #1

Der har været efterspørgsel på, at jeg anmelder nogle af de fine sager, jeg har haft linket til fra Ebay og som jeg har klikket hjem og det forstår jeg bestemt godt. Her kommer lidt anmeldelser af de ting og sager, jeg har bestilt og modtaget - nogle bedre end andre ;)

Flere af tingene er det ret længe siden, jeg modtog, så linksene til dem findes nok ikke længere. Jeg foreslår, at I i stedet søger på titlen.

#1: Øjenbrynsskærer. Det er et rigtig godt køb, som jeg har været glad for og bestemt vil købe igen. De er lidt skarpere end dem, man køber i Matas og man skal derfor være lidt mere påpasselig. Men til de billige penge ;) 

#2: Mobilcover. Det er bestemt også anbefalelsesværdigt. Ikke fancy eller noget, men det er heller ikke til at finde til den mobil. Holdbarheden er rigtig fin og jeg har faktisk haft det i over et år og bruger det stadig. Kan klart anbefales! Dog er det nok snart mobilen jeg skifter, fremfor coveret.


#3: Skærmbeskyttelse. Igen har jeg haft brugt denne pakke i et år. Der var to stykker i pakken og jeg har det sidste på nu. Bestemt god kvalitet. Hver af dem har vel holdt ca. et halvt år og det ene holder stadig og trænger ikke engang til en udskiftning.


#4: Black Mask. En pakke med 6 breve i. De virker som de skal, men jeg ville personligt ikke bestille dem igen. Jeg ville være bange for de stoffer, der kunne være i. Men altså, jeg har ret sart hud og reagerede ikke på dem. Så hvis man ikke er bange for diverse allergener, så kan jeg sagtens sige god for dem.


#5: Manicure klistermærker. Til at tegne efter når man laver fransk manicure. Dem er jeg virkelig glad for og har flittigt brugt dem. De er virkelig billige og gør det så meget nemmere at tegne den hvide kant op. Klister fint og er nemme at tage af igen. 



Hvis I vil have yderligere inspiration og anmeldelser så stay tuned her på bloggen - Du er velkommen til at følge den på Bloglovin. Derudover kan jeg også anbefale at følge den danske Ebay-gruppe, hvor medlemmerne er rigtig søde til at lægge deres køb og anmeldelser heraf op. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar