torsdag den 7. maj 2015

Got it on Ebay #2

Så er det tid til nr. 2 i rækken af mine 'Got it on Ebay'-indlæg. Som jeg også skrev i det første indlæg, er dette en anmeldelse af nogle af de ting og sager, jeg har bestilt og modtaget fra Ebay. Flere af tingene er det ret længe siden, at jeg har modtaget og derfor er det ikke alle linksene, der stadig findes. Jeg foreslår derfor, at I i stedet søger på titlen :)

#1: Drikkeflaske. Den er rigtig fin og det er bestemt et køb, jeg er rigtig glad for og faktisk bruger dagligt. Jeg har haft den i over et år og den fungerer stadig tip top. Den er nem at rengøre og holder helt tæt. Bestemt pengene værd :)


#2: Twist-nederdel. Kvaliteten er sådan ok. Der er en ret træls syning midt i det hele bagpå og det er nok svært at undgå. Til prisen vil jeg sige, at den egentligt er ok. Jeg har selv haft brugt den en del i starten, men efterhånden er den begyndt at irritere mig, fordi man hele tiden skal rette på den, for at syningen bagpå ikke bliver så tydelig. Men hvis man er til den model, så er den jo billig nok.


#3: Fluffy bluse. Den er super sød og meget tro billedet, men krympede desværre en hel del, da den kom til vask og farven falmede utrolig hurtigt. Derfor vil jeg desværre ikke anbefale den.


#4: Sportsbh. Størrelsen var meget lille på denne. Derfor har jeg også foræret den væk. Farven (bestilte den pink) levede heller ikke helt op til billedet og generelt synes jeg, at kvaliteten var skuffende. 


#5: Neglebåndsskærer. Der var 5 stk. i en pakke og jeg elsker dem! De holder fantastisk godt og gør deres arbejde. De bliver bestemt ikke sløve lige med det samme. Jeg har givet nogle væk og bruger stadig den første, jeg tog i brug for over et år tilbage. Kan bestemt anbefales! 



Hvis I vil have yderligere inspiration og anmeldelser så stay tuned her på bloggen - Du er velkommen til at følge den på Bloglovin. Derudover kan jeg også anbefale at følge den danske Ebay-gruppe, hvor medlemmerne er rigtig søde til at lægge deres køb og anmeldelser heraf op.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar