onsdag den 20. maj 2015

Min dag og Ebay-inspiration: Training gone purple

Jeg havde den dejligste dag igår, hvor jeg endelig kunne ånde lettet op efter at være helt færdig med mit bachelorprojekt. Det blev afleveret til tryk og her til morgen skal jeg så ud og hente det samt aflevere det endeligt. Det er en stor lettelse. Ikke at det har været voldsomt hårdt hele vejen igennem, men her den sidste tid har været rimelig stressende og jeg har derfor virkelig haft brug for en dag, hvor jeg kunne slappe af og gøre lidt godt for mig selv. Da jeg kom hjem fra 'trykkeriet' her til morgen, fik jeg en dejlig lang telefonsnak med en savnet veninde og derefter tog jeg ned i byen og fik købt lidt af de ting og sager, jeg står og mangler, i form af et par basis make-up items. Efter det tog jeg hjem lavede mig en lækker omgang Grov French Toast, inden jeg tog afsted til træning. Jeg gav den gas til hold og tog mig lige en kortere omgang powerwalk med stejl stigning bagefter. Derefter tog jeg hjem, fik mig en omgang tidlig aftensmad og så lidt hyggeserier (Venner og Kongen af Queens). Til aften stod den på ansigtsmasker, varm kakao og Ebay-hyggeri. Jeg kom faktisk til at klikke den smukke Galaxy-top hjem og jeg kan slet ikke vente til at trække i den til træning, når den engang finder vej til min postkasse :) Og så sukker jeg dybt efter nogle andre lækre ting og sager som disse trænings items i smukke lilla nuancer!



// 1. ca. 58 kr. // 2. ca. 18 kr. // 3. ca. 23 kr. // 4. ca. 100 kr. // 5. ca. 30 kr. //

Jeg skal som sagt afsted nu og aflevere mit bachelorprojekt - det er så skønt! Lige bagefter står den på arbejde og det skulle gerne være indtil en 16-tiden, men nu må vi se - det er aldrig til at vide helt præcist. Og så håber jeg lidt på, at jeg kan få aftalt med mine elever, hvordan næste uge skal se ud. De får jo snart sommerferie og jeg skal også forberede mig til min mundtlige eksamen - men samtidig har de en masse timer til gode og nogle eksamener, de gerne skal være forberedte til. Så det må jeg lige få til at gå op i en højere enhed. Aftenen tænker jeg, skal bruges på en omgang løbetræning, farvning af øjenbryn og vipper samt forberedelse til arbejde onsdag. Hvad med jer?

2 kommentarer:

  1. Ej hvor nogle lækre ting du har fundet dig :O! har også lige klikket trøjen hjem, så smuk!

    http://byekk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er da også bare for flot! Min ligger og venter på mig derhjemme og jeg glæder mig virkelig til at se den i morgen :)
      Sikke en fin blog du har! :)

      Slet