lørdag den 16. maj 2015

Mine favorit sommerdufte

Hej allesammen,

Nyder I weekenden? For mit vedkommende er der ikke megen weekend. Jeg skal aflevere mit bachelorprojekt i næste uge og vi har knoklet i nærmest døgndrift den sidste uge og havde også en rimelig hård uge i sidste uge. I dag har vi dog givet os selv lov til at holde en smule fri, men i morgen står den igen på arbejde og heldigvis er det det sidste. Så kan der endelig slappes lidt af. Eller det vil sige, jeg har selvfølgelig også mit arbejde, der skal passes. Heldigvis er det ikke her dag og jeg kan med god samvittighed holde en smule fri, når jeg får fri - Selvfølgelig skal jeg også forberede mig på den mundtlige eksamen, men jeg har virkelig også brug for at holde lidt fri først. Jeg trænger til luft, sol, varme, en masse lækker holdtræning, god og sund mad og lidt selvforkælelse efter de mange timers hårdt slid foran computeren. Derfor blev jeg også ellevild, da posten ringede på døren her den anden dag med den lækreste pakke til mig.

Disse to skønne CLEAN parfumer. De bringer mig i sommerhumør og får mig virkelig til at føle mig lidt ekstra skøn, når jeg tager dem på om morgenen. SKIN er en min absolut favorit. Den har en dejlig varme og som den bliver beskrevet, så fører den tankerne hen på den dejlige følelse af at komme ud fra en dejligt varmt bad og være omsvøbet af et blødt bomuldshåndklæde. Den er dejligt mild og samtidig har den en sensualitet over sig, der gør den helt fantastisk.

Warm Cotton minder til dels om clean men nogle af de samme sensuelle undertoner, men er tilført et frisk pust af citrus, der gør den rigtig energifyldt og lækker til de lyse tider, vi er gået i møde. Fantastisk er det en af de mest solgte kvindedufte i Danmark lige for tiden og jeg forstår hvorfor. Disse to er virkelig et super skønt duft-fundament enhver kvinde bør have i sit badeværelsesskab her til forårs- og sommermånederne!




Husk også at se den spændende giveaway med håndlavede nepalesiske kugle-bordskånere og -kurv, hvor vinderen findes imorgen kl. 22. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar