søndag den 31. maj 2015

Sommer-klar #7: Væk med ar, strækmærker, pletter osv.

For et stykke tid siden blev jeg pludselig ramt af en slem omgang akne hen over den øvre del af min ryg og det var forfærdeligt! Det gik dog i sig selv efter god omsorg og pleje af huden med diverse rense- og bakteriehæmmende produkter, men efterlod nogle grimme ar og mærker, der bare ikke ville gå væk. Derfor besluttede jeg mig for at ty til Bio Oil, som jeg tidligere har haft god effekt med i ft. ar og strækmærker. Og det virker bare!

Som I kan se på billedet herunder, har jeg nu haft brugt olien i en uge og udover at give dejlige velvære og fugte huden, så virker den også mod de grimme ar og mærker. De er allerede blevet væsentligt mindre synlige efter kun en uges brug, men jeg fortsætter lidt endnu og håber på, at de kan forsvinde helt inden, jeg begynder at trække i lette sommertoppe.

I perioden er Bio Oil påført i et tyndt lag 2 gange dagligt (morgen og aften). 
(Billedet er tager af samme side af den øvre ryg - det ene er blot spejlvendt). 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar