lørdag den 30. maj 2015

Tilståelser

Der har været stille på bloggen i en uges tid nu og det beklager jeg rigtig meget. Det var min mening, at jeg ville lave nogle indlæg på forhånd og udgive de dage, hvor bachelorprojektet fyldte alle mine vågne timer og jeg har da også flere indlæg, der er så godt som klar, men sådan gik det ikke. Jeg har som sagt haft bachelorprojektet, der skulle afleveres og nu er jeg igang med at læse op til den mundtlige del af min bacheloreksamen, hvor jeg skal op og forsvare projektet. Ikke at det er det, der har taget alt min tid - faktisk har jeg brugt alt for lidt tid på at læse op for at være ærlig. Min tid er også gået på en god portion timer på arbejdet, hvilket jeg føler, at jeg har været nød til, da jeg ikke har noget sommerferiearbejde i år. Og så har tingene desværre gået lidt ned af bakke på hjemmefronten; både i ft. min kærestes og mit forhold og i ft. mit helbrede. Det er en længere snak, jeg ikke ønsker at gå i dybden med nu, men det hele skal nok gå! På den mere positive front, så har jeg været til et fantastisk Aalborg karneval sidste lørdag, en fantastisk kæmpe afslutningsfest for studiet, haft en masse hyggeaftener med forskellige dejlige veninder, købt nogle smukke kjoler (som I nok skal få lov at se på et senere tidspunkt), haft lidt for få men til gengæld rigtig gode træningspas og sidst men ikke mindst, så har jeg været så heldig at vinde en konkurrence på Facebook hos Limedinbolig.dk. Jeg vidste faktisk ikke, hvad jeg vandt, udover at det var fra House Doctor og Nomess. Igår aftes da jeg var lidt trist til mode tog jeg så ned for at hente pakken og blev straks i bedre humør, da jeg åbnede den :) Se lige nogle lækkerier! Jeg er især glad for konjacsvampene, som er noget jeg længe har overvejet at investere i.


Dagen i dag skal stå på træning, eksamenslæsning, indlæg her til bloggen (jeg har mange spændende ideer i tankerne), en tur på biblioteket og så overvejer jeg at få ryddet lidt ud i nogle af mine skuffer og måske få sat lidt ting og sager til salg på Facebook og Trendsales. Hvad med jer? Har I nogle spændende projekter for denne lørdag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar