lørdag den 16. maj 2015

VIND: Håndlavet nepalesisk kugledesign

Den super skønne giveaway/ konkurrence om en smuk kurv og to bordskånere i smukt håndlavet nepalesisk kugledesign fra Bajar slutter i morgen kl. 22 og vinderchancerne ser rigtig gode ud, eftersom alt for få har deltaget korrekt - så hvad venter du på? Du har rimelig stor chance for at vinde ;)

Jeg ville selv elske at have dette smukke sæt! Farven er bare helt perfekt her til sommer og minder mig om varme og store smukke hawaiiblomster samt kølige hindbærsmoothies. Åh, jeg drømmer mig allerede langt væk mod sydens sol. Den vil stå så smukt sammen med lyst træ, hvide, grå og naturlige nuancer. Jeg ville bruge bordskånerne som underlag til min fine kubusstage og til en af mine Lyngbyvaser, så de rigtig ville komme til deres ret og få en plads i indretningen fremfor 'kun' at blive brugt som bordskåner til gryden eller termokanden. Kurven kan jo bruges til alt muligt. Jeg ville nok bruge den på sofabordet til fjerbetjeninger og alt det andet, der altid bare ligger og roder på bordet - det ville pynte en del, at få styr på det på en smuk og stilfuld måde. Den kan jo også bruges til friskbagte boller og muffins, når man får gæster. Eller helt klassisk til frugt. Kun fantasien sætter grænser.

Kunkurrencebetingelserne er som følger:


Blogindlægget finder du her og Bajars Facebookside finder du her.

Held og lykke :) Jeg krydser selvfølgelig fingre for, at det er en af jer mine skønne læsere, der løber afsted med den lækre præmie!


6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Kirsten,

      Dejligt at du synes kurven og bordskånerne ser spændende ud. Vi fandt en vinder i konkurrencen, men vi kører i øjeblikket med hele 40 % rabat på ALLE varer i Makhmali-serien. Båder kurve, bordskånere og kugletæpper. Der er rigtig mange penge at spare hvis du er interesseret.

      Mvh. Bajar.dk

      Slet
  2. Svar
    1. Hej Angelinasmor,

      Tak, og de er endnu finere i dagslys, og især når de står i solen. Vi har 40 % på ALT Makhmali-serien i øjeblikket, og det gælder både kurve og bordskånere, og kugletæpper. :)

      Mvh. Bajar.dk

      Slet
  3. de er så smukke og et kært eje at have dem <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)

      Tak, og de er endnu finere i dagslys, og især når de står i solen. Vi har 40 % på ALT Makhmali-serien i øjeblikket, og det gælder både kurve og bordskånere, og kugletæpper. :)

      Mvh. Bajar.dk

      Slet