mandag den 22. juni 2015

Got it on Ebay #5

Hejsa allesammen,

Så er vi begyndt på uge 26 og desværre er det en lidt grå og regnfuld mandag, men det skal nu nok blive en rigtig dejlig uge alligevel. Jeg skal nemlig snart på ferie og derfor vil jeg så småt begynde mine pakkerier denne uge - så intet kan få mit humør ned!

I dag har jeg besluttet, at I skal have et Ebay-indlæg, som jeg jo ved, at I holder så meget af ;) Og som jeg også afslørede i mit sidste Ebay-indlæg, så kan jeg godt afsløre, at jeg på det seneste har shoppet en del mere på Ebay, end jeg længe har gjort og I skal selvfølgelig nok få det hele at se!

Vi er nu kommet til det 5. indlæg i rækken af Got it on Ebay - indlæg og jeg håber, at I finder dem brugbare. Indlæggene her er anmeldelser af nogle af de ting, jeg har bestilt og modtaget fra Ebay. Mange af tingene er det dog efterhånden et stykke tid siden, at jeg har modtaget og derfor er findes heller ikke alle links endnu. Så jeg foreslår, at I i stedet søger på titlen, der fremgår af billederne :)

#1: Mikrofiber 'hårhåndklæde'. Den minder helt om dem, man kan købe hos Normal osv. og jeg har da brugt min et par gange, ligesom jeg også har haft købt en til gave. Det er super dejligt, at den er så let at gå rundt med, men jeg må indrømme, at jeg ikke får den brugt. Den ligger bare i en skuffe og samler støv. Det var nok lidt et impulskøb.


#2: Ægte læder pc-taske/ rygsæk. Denne super smukke taske vandt jeg på auktion og jeg var ellevild! Men den kom aldrig. Jeg klagede til sælger, der bad mig vente yderligere tid og den kom stadig ikke. Efter lidt besværet kommunikation frem og tilbage fik jeg dog pengene retur. Og tasken kom aldrig.


#3: Flettet strik pandebånd. Jeg har været rigtig glad for det her pandebånd, der minder rigtig meget om det populære flettede pandebånd, som alle havde i vinters. Det passer mit hoved perfekt, men nogle af mine veninder har prøvet det og mener, at det er en smule lille i størrelsen, så det egner sig nok bedst til mindre hoveder.


#4: Tandtråd og -stiks (2-i-1). Dette er en pakke med 100 stk. og de er ganske udemærket. Min kæreste mener dog, at tandtråden er en smule for tyk og derfor vil han ikke bruge dem. Det kan jeg dog ikke mærke, så jeg bruger dem med største velbehag. Det er både tandstik og tandtråd i én.


#5: Jeggins. Det her er det andet par, jeg har bestilt. Mit første par var i super dårlig kvalitet og gik rigtig hurtigt i stykker. Men jeg så en masse på Facebook, der var rigtig glade for deres og så tog jeg chancen og bestilte et par igen - dog fra en sælger, som en af dem fra Facebook havde rost. Igen måtte jeg dog desværre blive skuffet. Jegginsene holdt ikke engang i en time, før de revnede og det var ikke engang fordi, at de sad virkelig til. Sælger ville ikke sende mig et nyt par eller refundere pengene, medmindre at jeg sendte dem retur til ham og det ville jo koste mig meget mere i fragt, end købsprisen havde været. Så øv. Igen var det penge lige ud af vinduet.



Hvis I vil have yderligere inspiration og anmeldelser så stay tuned her på bloggen - Du er naturligvis også velkommen til at følge den på Bloglovin og så får du mails, når der er nyt og spændende på bloggen. Derudover kan jeg også anbefale at følge den danske Ebay-gruppe, hvor medlemmerne er rigtig søde til at lægge deres køb og anmeldelser heraf op.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar