søndag den 28. juni 2015

Got it on Ebay #6

Hejsa allesammen,


Vi er nu kommet til det 6. indlæg i rækken af Got it on Ebay - indlæg og jeg kan se, at der er stor tilslutning på disse indlæg, så jeg fortsætter ;) Indlæggene her er anmeldelser af nogle af de ting, jeg har bestilt og modtaget fra Ebay. Mange af sagerne er det dog efterhånden et stykke tid siden, at jeg har modtaget og derfor er findes heller ikke alle links stadig. Derfor foreslår jeg, at I i stedet søger på titlen, der fremgår af billederne :)

#1: Strikbluse med snørre. Man kunne få den i to farver og jeg bestilte den, der var en tand lysere og den er så flot, tyk, varm, blød og lækker! Den er desværre lige en tand for stor til mig. Vil tro, at den passer en medium eller lille large bedre end mig, der er en small. Absolut pengene værd! Jeg tror dog desværre, at jeg sætter min til salg, da jeg ikke får den brugt pga. størrelsen.


#2: Sølvhalskæde. Jeg tvivler lidt på, om den nu også er i ægte sølv, som der står. Men den kan selvfølgelig bare være belagt. Når det så er sagt, så er den super flot og holder farven rigtig godt. Jeg har været rigtig glad for den i hvertfald! :) Den er lidt stor i det og med lidt længde, men jeg kan nu godt li' det.


#3: Funktionelt fluffy tørklæde. Super sjovt tørklæde, der kan bruges som diverse; kjole, sjælevarmer mv. - og det virker! Jeg har selv brugt det som tubetørklæde og har jeg virkelig siddet og frosset til en forelæsning, har det været så skønt lige at tage på som en bluse. Super fint og smart. Absolut pengene værd.


#4: Magnetisk armbånd med glitter-charm. Dette armbånd er vundet på auktion og givet som gave. Det er så flot og holder virkelig farven godt. Man kan se den masse stenene er sat på låsen med, men jeg synes nu ikke, at det gør noget. Og modtageren af gaven elsker det :)



#5: Fiber mascara og gel. Den populære (og mange steder ret så dyre) fibermascara er et meget omdiskuteret makeup-produkt. Flere har modtaget den, hvor den lugtede af maling og har haft allergiske reaktioner. Denne lugtede dog hverken af maling eller noget og fungerer helt optimalt. Jeg er normalt meget sart mht. at reagere allergisk ved det mindste, men jeg tåler dette sæt helt fint. Så det kommer nok meget an på, hvor man køber det fra. Jeg er super glad for mit sæt i hvertfald og også ret afhængig ;)


Hvis I vil have yderligere inspiration og anmeldelser så stay tuned her på bloggen - Du er naturligvis også velkommen til at følge den på Bloglovin og så får du mails, når der er nyt og spændende på bloggen. Derudover kan jeg også anbefale at følge den danske Ebay-gruppe og den norske Ebay-gruppe, hvor medlemmerne er rigtig søde til at lægge deres køb og anmeldelser heraf op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar