torsdag den 18. juni 2015

Inspirationstorsdag og Valg

Hej allesammen,

Så blev det torsdag d. 18 og det er også i dag, at valget står for døren. Skal du stemme? Jeg skal og havde faktisk tænkt mig at stå tidligt op og være oppe i hallen kl. 9:00, når de åbnede - også fordi, at jeg har en del andre småærinder, jeg lige skal have ordnet, inden jeg skal mødes med min veninde oppe i byen. Men det regner! Ikke bare lidt - det øser ned! Og det er virkelig bare ikke det sjoveste, når man er på cykel. Nåh, men jeg vil få gjort mig klar og så krydse fingre for, at regnen er stoppet, inden jeg skal afsted.

I dag synes jeg, at vi (eller jeg i hvertfald) trængte til en masse dejlige inspirationsbilleder. Jeg skal på ferie om 2 uger og jeg har været lidt for sløset! Jeg er ikke fanatisk eller noget, men der er røget lidt for meget usund is og slik indenbords de sidste par uger og det er svært at ændre. men jeg må lige stramme mig an de sidste par uger - også så jeg kan få mere energi til at give træningen en ordentlig skalle! Måske der er nogle af jer, der har det ligesom jeg? ;)

God torsdag derude og godt valg!














Ingen kommentarer:

Send en kommentar