onsdag den 17. juni 2015

Kugletæppe on my mind!

Hej allesammen,

Nyder i denne regnfulde onsdag? Jeg havde planer med en veninde om at gå en tur gennem byen og sidde på havnen med en is.. men.. den plan har vi udskudt til i morgen og så håber vi på bedre vejr! Ellers skal min dag gå med en tur i fitness om lidt og så oprydning i skabet. Jeg vil sortere ud og sætte nogle ting og sager til salg, blande en pose eller to til genbrug og så få lagt nole ting frem, jeg skal have med på ferien. Lyder det ikke som en god plan? Jeg overvejede faktisk også at kaste mig over en ny muffin-opskrift, jeg har gået og tænkt lidt over. Men nu må vi se, hvor meget jeg når :)

Som I måske husker fra mit indlæg om Projekt design-selv kugletæppe, så er jeg igang med et projekt, hvor jeg får lavet et handlavet nepalesisk kugletæppe ud fra mit helt eget design hos Bajar.dk. Det har bare været svært at vælge den perfekte farvesammensætning, når der er så mange muligheder og derfor har jeg leget lidt med forskellige kombinationer ud fra en farveprøve. Flere af jer var også søde til at komme med jeres bud på den bedste af mine kombinationer og deltog derved i konkurrencen om en flot kuglekurv og -bordskånere.

Nu da fristen for mit valg nærmer sig er jeg endelig kommet frem til min endelige beslutning og den får I at se nu! Hvad synes I? Er det ikke fint? Jeg har altid været til det stilrene, klassiske og rolige og jeg synes selv, at jeg har fundet en kombination, der forener vores møbler, farver og humør perfekt :)



Inden jeg slutter af for i dag, vil jeg da lige komme med et lille tip: Jeg følger Bajar.dk inde på Facebook og lige nu har de en valg-konkurrence kørende, der slutter i morgen kl. 20, hvor man kan vinde de fedeste præmier! Man kan vinde et valgfrit kugletæppe, kuglekurv og kuglebordskånere og de har virkelig bare mange flotte. Konkurrencebetingelserne er også ganske ligetil, så jeg vil da anbefale, at I lige tager et kig forbi. Indtil videre ser det ikke ud til, at der er så mange, der har deltaget, så chancerne er gode. Jeg skal i hvertfald klart lige selv forbi! Btw; En af mine veninder tippede mig om, at konkurrencen også kører på instagram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar