mandag den 8. juni 2015

Når jeg er færdig med min eksamen...

Hej allesammen,

Dagen er ved at gå på hæld og efter jeg lige har fået spist mig en lille natmad/ aften snack, så vil jeg også til og i seng. Dagen i dag har stået på gruppemøde med eksamensforberedelse og desværre ikke så meget andet. Da jeg kom hjem, læste jeg et par artikler og så stod den bare på aftensmad og en film. Egentligt skulle jeg have været en tur i fitness, men jeg besluttede at bruge ekstra tid på at læse op og så bare give den en større skalle i centeret og med et hold i morgen. Men realiteten blev en anden. Jeg har en frygtelig hovedpine og derfor blev det ikke til mere oplæsning. Dog i stedet til en dårlig film på tv. That's all. Så jeg håber virkelig på, at en god omgang søvn kan fikse min hovedpine, så jeg kan være ekstra effektiv i morgen. Der er ikke mange dage tilbage!

I forlængelse af mine eksamenforberedelser og min eksamen, der nærmer sig med meget hastige skridt, så drømmer jeg mig langt væk i tiden efter - hvor min eksamen forhåbentligt er veloverstået og jeg får mere tid til lave det, jeg holder af og skal bruge mindre tid foran bøgerne og computeren samt have mindre konstant dårlig samvittighed over ikke konstant at læse op. Heraf er dagens indlæg inspireret!

Når jeg er færdig med min eksamen, vil jeg..

... Rydde ud i mit tøj og i mine skuffer
... Sælge ud af de ting, jeg ikke får brugt
... Afprøve nye spændende opskriftideer
... Deltage på en masse hold i fitness
... Ligge og dase den i solen
... Se gode film om aftenen
... Opdatere min kalender
... Gå lange ture i skoven
... Give bloggen mere opmærksomhed
... Løbe nogle lange ture
... Gå igang med seriøs hovedrengøring
... Få klippet mine lange lokker sommerkorte
... Begynde at pakke til ferien
... Forkæle mig selv med ansigts- og hårmasker
... Besøge nogle længe savnede veninder
... Se min dejlige familie noget mere
... Få arbejdet igennem og tjent lidt ekstra





Ingen kommentarer:

Send en kommentar