fredag den 19. juni 2015

Ny PR i løb og lidt netshopping

Hej allesammen,

Er I kommet jer over gårsdagens valg? :) Er I tilfredse? Jeg kan vidst godt afsløre, at jeg er ganske glad for måden, hvorpå det endte og jeg håber, at vi nu har fået en regering, der kan føre Danmark videre i gode hænder. Helle gjorde det bestemt også godt - det er ikke det. Men nu nok om valg! Det er en helt anden snak, vi kan tage en anden dag.

Jeg har lige gennemført et løbepas på over 10 km. og derfor tager jeg lige en velfortjent pause herhjemme i sofaen, mens mine stakkels fødder får et lille hvil. Løbeturen fremprovokerede desværre mine vabler, der desværre ikke helt var forvundet alligevel, trods jeg troede det, så det gør lidt ondt nu. Men jeg er så pokkers stolt af mig selv! 10 km.! Det troede jeg aldrig i mine vildeste drømme, at jeg ville komme til efter lægernes dom om, at jeg nok skulle regne med at komme til at sidde i kørestol efter ulykken og med den skade min ryg havde fået. Nu er det eneste, der holder mig tilbage et par pokkers små vabler. Jeg føler mig ikke til at skyde igennem lige nu :)

Mens kæresten stadig sover ovenpå hans lange nattevagt og jeg har det meste klar til aftensmaden, så sidder jeg bare lige lidt og hviler fødderne samt shopper lidt rundt. Jeg har lige klikket mig endnu et nyt Daniel Wellington ur hjem, I nok skal få mere at se til her på bloggen ;) og så sidder jeg lige nu kigger efter lidt sommerlækkerier i form af ny makeup samt hud- og hårpleje. Cocopanda har fået ny hjemmeside med nyt design og derfor fejre de herligheden med et kæmpe udsalg, hvor der er besparelser over minus 70% på alle varer. Dét kan jeg da ikke lade stå uset hen! Btw, så har de jo også gratis fragt, som jeg tippede om i dette indlæg, ved brug af koden BLGf0615 - God shoppelyst piger :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar