søndag den 7. juni 2015

Sommer-elastikker

Godaften allesammen,

Har I nydt en dejlig weekend? Jeg synes virkelig, at denne weekend er fløjet afsted i en så voldsom fart, at jeg ikke før nu har nået at registrere, at den allerede har nået sin ende og det er hverdag igen i morgen. Puh, det må være tegn på, at man er ved at trænge godt og grundigt til ferie hva? Der er heller ikke så længe til. Vi rejser på ferie her sidst på måneden og inden da, så skal jeg op og forsvare mit bachelorprojekt mundtligt i næste uge (og mine nerver er allerede fuldstændigt udenpå!) og så se om ikke, at jeg kan få en masse timer på jobbet, inden jeg tager afsted på ferie og skolen (min arbejdsplads) lukker ned til sommerferie. Det ville jo ikke være dårligt at nå at tjene lidt ekstra inden ferien. Jeg har allerede brugt lidt på nye ting og sager til sommergarderoben og det kan da også mærkes på su'en, nu hvor jeg ikke har haft særligt med tid til arbejde pga. eksamensforberedelserne. Men jeg har virkelig trængt til nyt :)

Et lidt mindre køb, som jeg dog alligevel er rigtig glad for, er dissehårelastikker, der også gør sig godt som 'armbånd'. De er rigtigt lækre bløde og skånsomme for håret og så er de da lidt ekstra sommerlige og dekorative ikke sandt? :)


Super fine elastikker købt i Føtex (4 stk. for 30 kr).


Elastikker vundet på auktion på Ebay til hhv. 2 og 6 kr. for 20 stk. pr. pakke. Desværre modtog jeg alle 40 stk. i samme farve! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar