torsdag den 4. juni 2015

Sommerfornyelse til væggene

Hej allesammen,

Jeg beklager mine manglende indlæg her på bloggen, men som I ved, så sidder jeg midt i eksamenslæsningen og når jeg samtidig har sat massivt ind på træningsfronten, så er tid ikke det, der er mest af desværre. Men don't you worry - det skal nok blive bedre. Jeg elsker bloggen og selvom, der ligger en masse hårdt arbejde bag det at blogge, så er det samtidig noget, jeg gør, fordi jeg elsker det ♥ Så jeg håber, at I vil stay tuned, selvom der måske ikke kommer et indlæg hver dag over de næste små to uger.

Selvom den står på læse, læse, læse dagen lang, så er det svært at holde fokus hele tiden og det bliver da også til nogle overspringshandlinger. I dag har jeg nydt en god cykeltur, en kop varm kakao og en cookie og så har jeg drømt mig væk i nyt til væggene herhjemme i lejligheden. Jeg kom forbi en rigtig spændende og innovation webshop med de fedeste boligsager. Shoppen hedder Creativedot.dk og er en ret ny side, der agerer platform for up-coming danske designere indenfor flere boligindretningskategorier som; interiørmøbler og accessories. Her synes jeg især, at de grafiske plakater er værd at tage et kig på! Der er så mange smukke!

Jeg er ret fascineret af konceptet bag shoppen, der laver nye danske designere finde inspiration, sparre med hinanden og komme ud til nye kunder. Mange af designerne får man faktisk sendt produkterne direkte fra. Det er bare mere personligt, og hyggeligt, når de ting man køber, ha en historie bag - og samtidig sælges til rigtig gode priser. Jeg synes, udvalget af især plakater er rigtig flot og der er alle de nyeste trends. Dertil er der fri fragt og det siger vi jo aldrig nej tak til vel ;)

Selv har jeg her samlet et lille udvalg af nogle af de plakater, det kribler i mine fingre for at klikke hjem til lejlighedens vægge - der virkelig trænger til en sommerfornyelse!



// 1. // 2. // 3. // 4. //

Findes her

Findes her


Det er nok ret tydeligt, at mine favoritter er at finde blandt A:SIGNMaria Betzer samt Laura Olsen, hvoraf de to sidstnævnte faktisk kun sælges eksklusivt hos Creative Dot. Vil bestemt anbefale, at I tager et kig forbi siden :) Der er massere af skøn inspiration!



3 kommentarer:

  1. Hej! Man kan ikke trykke på 1// 2// 3//4? går jeg glip af noget?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa,
      Det var da mystisk. Det ser ud til at virke nu :)

      Slet
    2. Kanon ��

      Slet