onsdag den 24. juni 2015

Sommerønsker

Hej allesammen,

Så blev det onsdag og min dag startede ud med en omgang StepFit-hold i Fitness. Det var en herlig time, der fik pulsen godt op og tiden fløj afsted. Derefter tog jeg hjem, tog et bad, lavede mig lidt at spise og satte mig ned for at kigge lidt for nogle indlæg til bloggen. 'Desværre' kom jeg til at sidde og kigge på lidt forskellige ting og sager, jeg virkelig godt kunne tænke mig her til sommer og I har se et lille udpluk heraf nedenfor - Måske det kan være til inspiration til nogle af jer?

Jeg tror faktisk, at jeg vil tage en smuttur op i byen imorgen og se efter nogle sommertoppe, som jeg så desperat altid mangler. Men hvem mangler ikke toppe? Så vil jeg nok lægge vejen forbi H&M for at se efter den flotte blomstrede kjole. Jeg har kun set den i blå/blomstret og ikke i hvid/blomstret, men den er også udsolgt på hjemmesiden, så jeg skal nok ikke gøre mig de store forhåbninger. Og så mangler jeg virkelig en vippebukker, da jeg har forlagt min den gamle, efter sidst jeg fik permanent vippebuk - det er jeg bare for nærrig til at blive ved med at få lavet, selvom det virkelig giver gode resultater! Det burde jeg godt kunne finde, så jeg kan nå at få den med på ferie.

Glimmerneglelak kan man heller aldrig få for meget af og jeg tager altid mig selv i at, hvis jeg ser nogle glimmerlakker, så skal jeg hen og se på dem. Jeg elsker alle dem med små glimmerkorn, hvor glimmeren sidder 'tæt', hvor glimmeren har hvide nuancer, dem med holografisk effekt... Åh, der er så mange skønne og jeg synes, jeg trænger til lidt nyt her til sommer.


// 1. Her // 2. Her // 3. Her // 4. Her // 5. Her // 6. Her // 7. Her // 

Nu må jeg hellere komme videre med dagens program og få ryddet lidt op og pakket lidt mere til ferien, inden klokken bliver alt for mange og det er ved at være tid til aftensmad. Det er en af de 'farlige' ting ved at være alene hjemme - at man kan komme til at forskubbe sin døgnrytme med faste spisetider osv., fordi man kun har ansvaret for en selv. Men det er nu noget af det, jeg går meget op i at have styr på. Som I ved, betyder det jo meget for mig og min træning, at jeg få den rette mængde og de rette makros indenbords. Men søvnen derimod, er der, hvor det halter for mig. Det må jeg lave om på!

Har I forresten set, at bloggen er kommet på Instagram? Følg gerne med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar