søndag den 21. juni 2015

Vitaminer & Filtkugler på en søndag

Hej allesammen,

Jeg håber, at I har haft en rigtig dejlig weekend og er klar på at gå en ny uge i møde. Jeg har jo skudt min sommerferie i gang og skal i denne uge have styr på nogle småting, inden den står på en uges ferie sydpå og jeg glæder mig virkelig! Det er tiltrængt og noget, vi har set frem til så længe.

I aften står den på ren hygge med kæresten, inden han skal på arbejde i morgen tidlig og jeg selv skal tilbringe dagen med en masse praktiske gøremål. Vi hygger med en omgang The Devil Wears Prada, Vitamin Well vand og et kreativt projekt - eller rettere, vi skal finde ud af, hvilket projekt vi skal kaste os ud i. Nedenfor er nogle inspirationsbilleder - Det er et svært valg. Som jeg skrev om i dette indlæg, har jeg en posefuld med filtkugler (en farveprøve) fra Bajar.dk liggende og mine fingre kribler for at kaste mig over et DIY-projekt med dem.


Jeg må lige slå et slag for de lækre Vitamin Well vand, jeg har fra min skønne ernærings-pusher Nu3.dk. Jeg er personligt mest vild med varianten uden brus og min kæreste sværger til den med - men vi er begge enige om, at den milde ferskensmag er så skøn og forfriskende. Og så skader det jo heller ikke, at de er fyldt med vitaminer, antioxidanter, mineraler og alskens gode sager uden at det fylder på kalorieregnskabet. Perfekt til en søndag aften hvor vi er helt proppede efter en lækker take-out med dertilhørende kage naturligvis (hjemmebag - opskrift kommer en af de nærmeste dage, men jeg kan godt afsløre, at det er med nogle spændende ingredienser, jeg fik med fra Nu3 ved sidste bestilling). 




DIY Trokkestik-blomster/ Evighedsblomster

Super nem og fin DIY uro, evt. til børneværelset

Rigtig sød DIY sukkekæde

Nemt og dekorativt DIY pynt til pifte vinduet op



DIY nøgleringe - god og billig gaveidé

Bordskåner i fedt firkantet design





Ingen kommentarer:

Send en kommentar