mandag den 20. juli 2015

Bucket List: Juli

Jeg synes, at det kunne være lidt sjovt at begynde at lave nogle bucket lists for hver måned og selvom det allerede er mere end midt i juli, så er det bedre sent end aldrig at begynde ikke sandt? Jeg synes, det skal gives en chance og så kunne det jo være sjovt at følge op i august, hvor jeg skal lave en bucket list igen, på hvordan det er gået.



I denne måned vil jeg...

  1. Komme tilbage på sporet med mine makroer
  2. Få gang i træningen igen efter 'feriepause'
  3. Få styr på mit pensum for kommende semester
  4. Begynde at læse til det kommende semester
  5. Lave den første opgave til semesteret (ufatteligt nok har vi fået en opgave, allerede inden vi er begyndt - den skal også afleveres, inden vi starter og derfor kan jeg lige så godt få den færdig i ordentlig tid).
  6. Kontakte nogle gamle og længe savnede veninder
  7. Lave et kreativt projekt
  8. Pleje mine trætte lokker
  9. Rydde op i klædeskabet
  10. - og sæt ting og sager til salg på nettet
  11. Finde på en ny og spændende opskrift
  12. Tage på stranden (måske bare og gå en tur, hvis det er for koldt til at bade)
  13. Have korte negle (bare fordi det er så længe siden)
  14. Give mine fødder en sommer-pleje-tur
  15. Give mig selv en fin gave
  16. Drikke nok vand
  17. Gå tidligere i seng og stå tidligere op (min døgnrytme er helt gal på den)
  18. Være mere spontan og gøre flere af de ting, jeg elsker!
  19. Undersøge muligheden for at begynde til dans igen
  20. Få et nyt profilbillede til Facebook (jaja - det er altså et gammelt et, det jeg har nu)
Det er måske en lidt optimistisk lang liste for det der er tilbage af denne måned, men nu vil jeg se, om ikke jeg kan nå det hele. Jeg vil i hvertfald give det et forsøg! Jeg faldt over ideen på denne blog og synes egentligt, at det er en sjov og lidt kreativ måde til at nå nogle af de mål, man sætter sig men måske kommer til at glemme og slække lidt på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar