fredag den 17. juli 2015

Ebay Wanties

Godaften mine dejlige læsere

Har I alle haft en dejlig dag? Min har ikke været helt så begivenhedsrig, som jeg ellers havde planlagt, at den skulle være, men jeg har heller ikke været helt på dupperne desværre. Jeg er stadig lidt rundt på gulvet efter det jeg skrev om her og selvom at det er en længere og måske lidt forvirrende historie, så overvejer jeg, om I skal have en lille hurtig fortælling herom. Det er ikke en lykkelig historie og derfor overvejer jeg det stadig også kun, selvom jeg har fået nogle private forespørgsler fra nogle af jer. Jeg har aldrig været fortaler for at dele dybt personlige triste indlæg på bloggen - så det er kun i overvejelserne.

For at komme lidt på andre tanker har jeg siddet og kigget lidt på nogle fine sommer-lækkerier fra Ebay og har forelsket mig i de fine tøsede sager fra nedenstående kollage. Hvad synes I? Oser det ikke bare af sommer, sol, kærlighed og venindelykke?

// 1. Tights // 2. Hårbånd // 3. Macarones // 4. Kjole // 5. Ring //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar