torsdag den 23. juli 2015

Fredagsplaner & Dermalogica-tip

Hej allesammen,

Så blev det fredag og weekend (eller blot endnu en feriedag for flere af os andre ;) !) og for mit vedkommende betyder det en lille shoppetur i Århus. Jeg elsker simpelthen den by og kan slet ikke få nok af den. Faktisk har kæresten og jeg også snakket lidt om, at det måske kunne være noget for os at flytte tættere på Århus om et par år, når jeg er færdig med studiet. Nu må vi se, hvad tiden og vejen bringer :)

Udsalget er vidst ved at gå på held og det er heller ikke fordi, at jeg mangler noget videre, så vi tager bare lige en lille hyggetur - man skal jo nok få købt lidt alligevel ;) Eller det er ikke helt sandt.. Jeg mangler faktisk lidt forskellige sager til make-up tasken, men det køber jeg i langt de fleste tilfælde online, da der er en del penge at spare - som flere andre nok også har fundet ud af ;) Jeg mangler eks. noget nyt make-up til mine bryn samt nogle cremer og det er lige dagen til at shoppe det i dag. Cocopanda har nemlig de vildeste Dermalogica-tilbud med nedsættelser på alle deres produkter fra mærket og det er kun idag. Så det er et helt eksklusivt tilbud, der kun varer i dag, så det er med at være hurtig på tasterne ;) Det er deres største Dermalogica-tilbud i år, har jeg læst.


Og som I nok husker fra et af mine tidligere indlæg, så har jeg haft tippet om gratis fragt og den kode gælder jo stadig, da den er til juli måned ud: BLgf0714 og så så jeg også lige, at hvis man handler for over 599 kr., så får man en fin organizer til opbevaring af make-up og/eller smykker gratis i gave. Den er så fin :) og nu, hvor jeg både mangler hudplejeprodukter og make-up til brynene, så kunne det jo godt ske, at jeg kunne komme op på de 600 kr., selvom der nok skal en del ting til med de billige priser ;) Men altså, så må jeg jo handle et lille lager ind ikke sandt?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar