onsdag den 22. juli 2015

Nu og den nærmeste fremtid



Godaften derude,

Har I alle nydt denne varme men regnfulde onsdag? For mit vedkommende har det været en udemærket dag i familiens tegn og så har vi besøg af nogle gamle venner af familien (ikke at de er gamle, men de har været venner af familien i lang tid, hvis I forstår). De bliver også og overnatter, så derfor bliver dette også et af de kortere indlæg. Vi har rigtig hygget med god mad over grillen, vin og alt der hører sig til. Så skønt!

Dog har jeg ikke fået trænet i dag og jeg har knas med ryggen, så på den front er det ikke gået så godt og det er jo en skam, når nu jeg forsøger at komme tilbage på sporet med kosten under kontrol - at jeg så ikke har kunne give den en skalle med træningen i dag, når nu vi sådan skulle smovse her til aften. Jeg vil prøve at se, om ikke det er bedre i morgen tidlig og hvis ikke det er, så tror jeg, at jeg vil forsøge mig med nogle udstrækningsøvelser og evt. lidt dødløft mv. - stille og roligt, så jeg kan se, om det evt. kan bedre sagen. Ellers er der ikke andet for, end at give den lidt hvile. Hvad det er kommet af, har jeg slet ingen idé om.

Inden for den nærmeste fremtid har jeg planer om, at I skal have et indlæg omkring;
En sund og lækker opskrift på en rigtig sommersmoothie,
Et rigtig godt tip om effektiv hudpleje,
En ulykkelig historie om en jeg har mistet (måske),
En omgang Insta Lately,
En opdatering på hvordan det foreløbig går med min bucket list,
En guide til at spare penge - på studiebøger eks.
En omgang fit-inspiration
Et EBay-indlæg med ting jeg har modtaget
Et wanties-indlæg med lækre sager jeg ønsker mig
.... og det var listen so fare

Hvordan lyder det? Indlæggene er endnu ikke skrevet, men jeg kan godt lide at gå og tænke over dem og deres indhold, før jeg begynder at skrive dem. Jeg håber, at I synes, det er med til at give mine indlæg kvalitet :) I er naturligvis mere end velkommen til at komme med forslag og ønsker, hvis der er noget, I godt kunne tænke jer at se mere til på bloggen.

4 kommentarer:

  1. Er det ikke noget med at svømning er godt, når man har ondt i ryggen? Det er i hvert fald noget, jeg har hørt, så det kan du jo prøve.
    Fin idé at fortælle lidt om fremtidens indlæg på din blog.

    Rigtig god dag :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ann-Sofie,

      Jo, svømning er en rigtig god idé, når man døjer med ryggen. Det er en skånsom og god måde at få trænet mange muskler på én gang og så er det en fantastisk måde at kombinere cardio og styrke på. Så super forslag!

      Mange tak for din opbakning af mit indlæg! :)

      God dag til dig også :) !

      Slet
  2. Lyder som nogle rigtig gode ideer ;-)

    xoxo Emma
    http://byekk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emma,

      Mange tak for din positive kommentar. Det glæder mig, at du synes om min idé.

      Jeg tager lige et kig rundt på din blog :)

      God dag!

      Slet